Kuinka kauan seurustelit ennen..
kihloja, avoliittoa, häitä? Ja minkä ikäisiä olitte, kun aloitte seurustella?
Kommentit (45)
avoliittoon/yhteen muutettiin käytännössä jo kolme viikkoa ennen kuin aloimme seurustella eli saman tien kun tapasimme/tutustuimme, ennen kihloja seurustelua oli takana vajaat 2kk, naimisiin mennessä seurustelua oli takana 3kk ja 1vko.
Ihan vastikään vietettiin 4. hääpäivää. Ensimmäinen lapsi syntyi 11kk yhdessäolon jälkeen, ja muutaman viikon päästä olisi toinen lapsi syntymässä (toivottavasti...).
minä 19v, mies 20v. Yhteen muutettiin 10kk seurustelun alusta. Ekalapsi 8v ja toka lapsi 12v kuluttua. Naimisiin 12v seurustelun alkamisesta. Nyt naimisissa 11v ja lapsia 4. Yhdessä ollaan asuttu 23v.
Kun tavattiin, minä olin 23 ja mies 26. Seurusteltiin joku 8kk ennen yhteenmuuttoa, kihloihin mentiin puolentoista vuoden seurustelun jälkeen noin, ja sitten naimisiin kahden ja puolen vuoden seurustelun jälkeen kutakuin. Tai vähän yli. Kauheen kivasti kaikki kävi. :)
olin silloin 34v ja mies 48v. Yhteen muutettiin 4kk tutustumisesta, siitä puolen vuoden päästä kihloihin ja taas siitä meni puoli vuotta häihin.
Yhteen muutettiin 4 kk päästä tapaamisesta.
Oma talo ostettiin puolen vuoden päästä tapaamisesta.
Ei kihloja.
Naimisiin vuoden päästä tapaamisesta.
Liitto kesti 8 vuotta.