Mietteitä pitkään yrittämisestä...
Tässä ollaan yritetty vauvaa kohta 1v 3kk, tuloksetta.Joka kierron jälkeen petytty, kun täti tullut toiveista huolimatta kyläilemään.Viimeksi tänään ja olo on kyl sen mukainen, eli pettynyt isolla p:llä.... nyt halusinkin kysyä teiltä muilta pitkään yrittäneiltä, että missä vaiheessa kannattaisi lähteä tutkimuksiin? Ja onko olemassa mitään apua siihen, kun minun kuukautiskiertoni vaihtelee niin kovasti? Siis jotain apua tuohon, että voisin raskautua? Tutkimuksii lähtö on kyllä ollut mielessä, ja varmaan nyt tässä lähiaikoina menemmekin, ei tätä kohta muuten kukaan jaksa.Miten kannattaa edetä, että pääsee tutkimuksiin? Pitää mennä ensin tavalliselle lääkärille, jolta saa lähetteen tutkimuksiin? Vai miten? Olen ihan hukassa tämän asian suhteen... Olisin kiitollinen jos joku jaksaisi vastata tähän ja vähän valoittaa että miten kannattaa edetä...
Kommentit (3)
Täällä tulee vuosi täyteen kolmosen yritystä.
2 ekaa sai alkunsa nopeasti, nyt vuodessa on saatu yksi raskaus rv 19 asti.
Siinä kaikki.
Tänään taas kp 1 menossa ja olo sen mukainen: tekisi mieli lyödä vain hanskat tiskiin, näitä pettymyksiä kun ei enää jaksaisi :(
On jonkin verran kiertoja, jossa ei ole mahiksia miehen ulkomaanreissujen takia, mutta niissä kun on kaikka olosuhteet olleet täydelliset, eipä ole niilläkään tärppiä tullut.. kuin tuo yksi, mikä päättyi surullisesti sekin.
*huokaus*
Niin ja mulla kyllä kellon tarkka kierto.. ei tajua mikä mättää :(
Täällä toinen pidempään yrittänyt, samassa veneessa ollaan, ikävä kyllä... Tosin meillä yritystä vasta himpun alle vuosi.
Me lähdettiin tutkimuksiin yrityskierrolla 9, muistaakseni. Varasin ajan yksityiselle gynegologille, mieluummin maksoin kun menin terveyskeskukseen, mutta se on ihan makukysymys...=) Mutta gyne ohjaa sitte tarvittaessa eteenpäin, meille kirjoitti lähetteen sekä miehelle sperma-analyysiin, että mulle sairaalaan jatkotutkimuksiin. Ja ihan helpolla lähetteet kirjotti kun kerroin, että vauvaa ei kuulu...
Jos en väärin muista nimeä, niin on Telolut-merkkinen lääke tasaamaan kuukautiskiertoa, sen voi ilmeisesti saada ihan terveyskeskuslääkäriltäkin.
Eli siitä vaan aikaa varaamaan, niin saatte asiaa eteenpäin! Tiedän hyvin sen jokakuukautisen pettymyksen...=( Alkuun itkin aina sen päivän, nyt on jo niin turtunut ettei jaksa...=(
Toivottavasti sait ees jotain tietoa...=) Ja ainakin se tieto helpottaa vähän, ettei oo yksin painimassa näitten asioiden kaa...
Terveisin Sofi