Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko hehkuttaa Lunette kuukupista!

Vierailija
10.12.2008 |

Innostuin tilaamaan Luneten, kun sitä tällä palstalla niin kovasti on kehuttu. Nyt on ensimmäiset menkat takana ja voi tätä autuutta! Vuodan aina menkkojen alussa kuin pistetty sika ja joudun käyttämään pitkiä siteitä ja vaihtamaan niitä todella usein. Lunettea tyhjensin keskimäärin 3-4 kertaa vuorokaudessa, ohivuotoa tuli todella niukasti vain ensimmäisen päivän aikana (epäilen etten osannut vielä laittaa kuppia kunnolla paikalleen) ja pikkuhousunsuoja riitti varmistukseksi. Kaiken lisäksi kuppi on niin huomaamaton, ettei sitä edes tunne. Aivan kuin ei olisi menkkoja ollenkaan.

Suosittelen siis minäkin lämpimästi kokeilemaan, minun mielestäni ainakin aivan mahtava keksintö!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Luneten, mutta pettymys suuri kun vuotaa enemmän ohi kuin Diva kuunaan.

No, onneksi ja toivottavasti näissä taas vuoden tauko.

t: rv 6

Vierailija
22/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella tyytyväinen olen! Ennen inhosin kuukautisia kun tamponit ei tuntuneet oikein sopivan ja siteet on kamalia ja rapisee ja haisee. Olin epäluuloinen noita kuppeja kohtaan kunnes hyvä ystävä ylipuhui mut ostamaan sellasen. Ikinä en mitään muuta enää käytä! Ohivuotoja ei ole ollut ikinä, hiivatulehdukset vähentyneet tosi paljon.

Ainoa oli että jouduin leikkaamaan sen "antennin" kokonaan pois kun se aina välillä tuntu, mutta hyvin saan kupin pois ilman sitäkin. Pari kertaa oli alussa ongelmia kun tyhjensin kupin niin niitä pieniä ilmareikiä ei aina tullu putsatuksi, jolloin kuppi ei auennut kunnolla. Mutta kun opin käytön kunnolla niin hienosti on sujunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunetteen, koskaan, en koskaan enää en vaihda älöihin rätteihin takaisin.

Vierailija
24/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kuukupin, ja tota lunettea oon miettinyt. :)

Vierailija
25/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen olen molempiin, mutta eipä tuo Nuvaring ole vähentänyt vuodon määrää, aika lailla sama on kuin ilman mitään ehkäisyä tms. Lunette sen sijaan on aivan mahtava, tyhjennän sen aamulla ja illala (ja jos oikein laiska olen vain aamulla kuukautisten loppupuolella). Voin tehdä ihan mitä vaan, vaikka nukkua alasti menkkojen aikana mikä ei ennen onnistunut. Kukaan ei sitä näe, se ei tunnu, eikä ole hajuja niin kuin siteiden kanssa aina jonkun verran. Ei ohivuotoja joita niitäkin oli siteiden kanssa jatkuvasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi