Oletteko selvinneet kissan kanssa järjissänne? Mä näin naarmun sohvassa ja aloin itkeä
ja huutaa hysteerisenä, en tiedä pitäiskö antaa kisu pois. Lapset 8v ja 10v, heidän vuoksi kisu otettiin. Kertokaa mulle lohdutuksen sanoja.
Kommentit (11)
meidän kissa teki pitkät jarrutusjäljet isoäitini 1920-luvulta peräisin olevan kapiokirstun koristemaalattuun pintaan.
Kirstu oli siihen asti (yli 80 vuotta) pysynyt täysin moiteettomana, mulla se oli ehtinyt olla vasta pari vuotta :/
jos kissan ottaa, niin pitää varautua siihen, että naarmuja tulee. Usko pois, niitä tulee vielä lisää.
En antaisi kissoja pois, naarmut on osa elämää.
Voi perse. Mitäköhän on mahtanut päässä liikkua kun kissan otit lapsukaisilles. Kissat ja koirat aiheuttavat AINA elämisen jälkiä kotiin. Aivan edesvastuutonta ottaa lapsille lemmikkieläin ja olla sitä sitten jonkun sohvanaarmun vuoksi laittamassa pois. Varmasti oppii lapses tuon samanlaisen edesvastuuttoman ja lemmikkieläimiä kertakäyttökamana pitävän tyylisi tuolla tavalla. Mihin muuten meinasit kissan "antaa"???
Hommaa sille kissalle raapimapuita ja leikkaa siltä kynnet lyhyemmiksi. Ja totuttele siihen, että rakkaassa sohvassasi tulee olemaan vielä lisää naarmuja.
ja huutaa hysteerisenä, en tiedä pitäiskö antaa kisu pois. Lapset 8v ja 10v, heidän vuoksi kisu otettiin. Kertokaa mulle lohdutuksen sanoja.
no tää on niin porvoo provo taas,mikä helkutin kisu (kuka täysjärkinen puhuu noin)????Kissa!!
ei tosin omien vaan naapureiden. Niiden kissat pitää meidän pihaa käymälänään, illalla kun hain polttopuita oli kolme kasaa tekastu. Kissan ei tietenkään kelpaa tehdä vaikka nurmialuielle vaan just sonta pitää pudottaa siihen mistä on lumet aurattu.... nurmialueilla ne ei mitään haittaisi mutta just kulkuväylillä risoo.
Että jos teidän mirri ei palaa joku ilta kotiin, olen minä tavoittanut sen pihaltamme
Vähän voi välillä harmittaa esim se kun toi vanha narttu on mm.keksinyt kusta mun käsilaukkuun.Jälkeenpäinhän sekin nyt naurattaa.En niistä silti mistään hinnasta luopuisi.Irtaimistoa on hajonnut niin paljon ,etten edes muista kaikkea.Kissa ei kuitenkaan ole mikään kertakäyttö tavara ,joka laitetaan pois kun ongelmia ilmenee.
t. lapset 7v ja 8 v , 3 kissaa, ei haittoja
Meillä on ollut useampi. Nyt tuo vanha ukko ei rapsuttele oikein mitään, joskus kokeilee sohvan kulmaa mutta sen saa siitä karkotettua kun vilauttaa ärtynyttä naamaa. Yksi kissa ihan teroitteli kynsiään ihan himona, rapsutteli sohvapöydän pilalle ja lipaston nurkat, matot repi pilalle. Mikään ei auttanut, vaikka oli raapimispuuta ja karkoitteita suihkuteltiin. Heti siihen samaan paikkaan repimään kuin riivattu. Onneksi ei ollut mitään arvokasta silloin.
hullu