Huomisen jälkeen en ole enää väleissä appivanhempieni kanssa
Vielä ollaan appivanhempien kanssa mökillä, mutta huomenna kun pääsen kotiin ei mulla ja lapsellani ole enää mitään tekemistä noiden niuhottaja-kepulaisten kanssa.
Mies voi vierailla vanhempiensa luona jos haluaa, mutta minä ja lapsi jätetään anopin sunnuntaipäivälliset (helvetin huonoa ruokaa) väliin.
Ja lapsen synttärit ja tulevan vauvan kastejuhlat hoituvat ilman noita kepulaisia.
Kommentit (6)
he lastesi isovanhemmat. Lapsillasi on oikeus isovanhempiin. Miehesi voinee ottaa lapset mukaan tuleville vierailuille (jollet sinä tarvitse esiliinaa : -) )ja synttäritkin voidaan juhlia isovanhempien luona ilman sinua.
Suurempiin juhliin kuten esim. ristiäiset, rippijuhlat, ylppärit ja häät on korrektia kutua lähimmät lapsenomaiset, niihin kuuluu ilman muuta isovanhemmat.
Eikö lapsellekin ole tärkeämpää, että äiti on läsnä synttäreillä, kuin että isovanhemmat?? Ihme touhua. Jos eivät osaa käyttäytyä, ei lapsiaan ole pakko jakaa kaikkien kanssa!
"synttäritkin voidaan juhlia isovanhempien luona ilman sinua." Hei haloo! Kummmankohan läsnäolo lapselle merkitsee enemmän, oman äidin, vai isovanhempien ??
halunnut nähdä A-zoomin ja fas-lapsen. Nyt pitää kattoa ja kuunnella jotakin maalaistollukoita, jotka hevosen hampainen kuvittelevat olevansa jotakin iskelmätähtiä.
Voi vee, huomenna auton nokka kääntyy onneksi kohti kotia, ja appivanhemmat on historiaa mun elämässä.
itse voit ihan hyvin olla tapaamatta heitä, mutta anna lapsien tavata miehesi kanssa heitä.. jos et saattaa lapset tulevaisuudessa sulle tästä katkeroitua.. vaikean tien olet valinnut, tsemppiä vaan..