Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan pikkuhiljaa ymmärtämään Ruun vanhempia kun luen noita ketjuja...

Vierailija
06.03.2009 |

Tehän ootte ihan sairaita. Kuinka joku voi oikeasti olla noin empatiakyvytön ja itsekeskeinen ja suvaitsematon kuin te olette?

Mä olen ihan varma, että Ruun vanhemmat ovat vain teidänlaisianne provosoidakseen suostuneet tuohon lehtijuttuun!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en millään pysty sanoa että se on hyväksi lapselle...

Vierailija
2/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä kompaan sua. Jotkut ihmiset on tosi ilkeitä ja empatiakyvyttömiä ja TODELLA suvaitsemattomia. Heistä moni elää tätä "nukkekoti"-elämää, joka on surullista. Mitään muuta vaihtoehtoa kun ei tunnu olevan,, So sad... Kaikkea hyvää Ruulle ja hän on varmaan ihana lapsi rakastavine vanhempineen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat eri osoitteissa ja pompottelevat lasta, jotta saisivat omaa aikaa ja rauhaa. Minusta he ajavat ennen kaikkea omaa etuaan, ennemmin kuin ajattelevat lapsen parasta.

Vierailija
4/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös todella suvaitsevainen ihminen, mutta tämä kyllä oli minulle jo liikaa.

Vierailija
5/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä yhtään, mitä hyvää tuolainen tekee lapselle ja hänen minä-käsitykselleen. Miten hänen minänsä voi ylipäätään kehittyä, jos ei ole lupaa olla se, kuka on, vaan täytyy olla sukupuoleton ja jollakin tavalla näkymätön.

Minulla on tyttö ja poika ja kasvatan heidät olemaan ylpeitä sukupuolestaan kuitenkin niin, että he voivat tehdä ja kiinnostua ihan mistä vaan. Meillä saa pojat leikkiä nukeilla ja tytöt autoilla, noin karrikoidusti.

Ihmetyttää tämä liiallisuuksiin menevä tasa-arvokeskustelu. Täydellistä tasa-arvoa ei tulla koskaan saamaan ja onko se tarkoituksellistakaan.Minusta se on vaqin niin, että jotkin työt ovat miesten töitä ja jotkin naisten. Ei siinä ole mitään epätasa-arvoista.

Vierailija
6/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee lapsen edun edelle

Vierailija
7/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se androgyyni?

Vierailija
8/8 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy lisääntymiselimiin. Mies ei voi synnyttää eikä imettää, nainen ei oikein voi pissata seisaaltaan. Yleensä n. 3-vuotiaat jo ymmärtävät nämä asiat ja olisi outoa pimittää lapselta biologiet faktat.

Mitään naisten töitä ja miesten töitä en ymmärrä. Mitä ne oikein ovat nykypäivänä?