Onko kenestäkään muusta hieman outoa (L. Lampenius)
ettei Lindan vanhemmat ole matkustaneet jo tervehtimään tytärtään ja tämän vauvaa (vauva syntyi reilu viikko sitten)?
Sen lisäksi Lindan ja tämän miehen vanhemmat eivät ole koskaan tavanneet!
Minusta ihmeellistä, ovathan he menneet naimisiinkin (vaikka pienet häät olivatkin) ja Tukholmaan ei niin kovin pitkä matka, Lindan vanhemmat eläkeläisiä (eli aikaa luulisi jossain vaiheessa löytyvän) ja yhteinen kielikin löytyy..
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903069191380_vi.shtml
Kommentit (15)
Luitko jutusta tämän?
"Isovanhempien on tarkoitus parin viikon kuluttua lähteä Tukholmaan katsomaan prinsessaa.
- Vävy Martin on esittänyt kutsun. Hän pitää kaksi viikkoa isyyslomaa ja toivoo, että tulisimme sinä aikana. Näin hän voisi isännöidä meitä.
Asianajajan ja viulistin romanssi eteni vauhdikkaasti: pari tutustui glögillä, kihlautui heinäkuussa ja avioitui maaliskuussa. Kolmihenkinen perhe kissoineen asuu omakotitalossa vartin matkan päässä Tukholman keskustasta."
johan se vauva on ihan 8 päivää.. ja mies oli pyytäny et nimenomaan tulee sit kun se on isyyslomalla. Kai se on parempi sille lindallekin että saa rauhassa parantua siitä leikkauksesta, eikä toimia jonai hostessina vanhemmille
Niin ja appivanhemmista ei kanssa ole outoa, nehän on kaikki ties miten vanhoja paljon kiinnostaa tommonen, niillv on varmaan muutakin tekemistä. Olen ollut yhtä kauan naimisissa kuin linda enkä ole tavannut vielä edes omia appivanhempia saati et mun vanhemmat olisi tavannut niitä (tuskin koskaa tulee tapahtumaan!)
Minun mieheni vanhemmat ja minun vanhempani tapasivat ensi (ja toistaiseksi ainoan) kerran poikamme ristiäisissä, naimisisa olimme olleet 7 vuotta. On kai se erikoista mutta ei siinä mitään outoa ole.
ja isovanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla kuin me.
Heitä ei vain kiinnosta poikansa lapset.
Ovathan Lindan vanhemmat sinne menossa. Ei omakaan äitini heti päässyt minua katsomaan, kun asuu kauempana ja käy töissä. Tosin on kyllä molempien lasten jälkeen tullut heti kuin mahdollista ja ottanut vielä matkan varrelta iso-mummun mukaan, joka siis aivan ihana asia.
Ja mitä siihen tulee, että tuntevatko puolisoiden vanhemmat toisensa. Niin meillä tapaavat juuri lasten synttäreillä tms. mutta eivät ole muuten keskenään tekemisissä. Jokainen kun sattuu asumaan vielä eri paikkakunnallakin.
Ja minä taisin appiukkoni tavata ensimmäisen kerran hieman ennen häitämme, yhdessä oltiin oltu jo 4 vuotta.
käsittääkseni jenkeissä, ainakin näin muistelen jostain haastattelusta... Lieneekö siis kovin outoa jos eivät ole tavanneet kun häätkin olivat niin pienet? Tosiaan fiksua olla tunkematta heti sairaalaan kun kerran voivat tulla sitten vierailulle kotiin isän ollessa lomalla. Ei kaikkien vanhemmat asu samassa korttelissa.
Me asutaan Tukholmassa ja lapsiemme isovenhemmat Suomessa. Esikoinen isovanhemmat tapasivat eka kertaa ristiäisissä 2kk iässä, kaksi tädeistä oli käynyt aiemmin katsomassa pientä. ja 2/3 isovanhemmista oli jo tuolloin eläkkeellä.
Kuopuksen he tapasivat 2viikon iässä kun itse matkustettiin Suomeen vauvan kanssa.
Toisaalta Lindan tapauksessa en näe niin suurta ero sillä olisiko isovanhempien pinyt jo olla lapsenlasta katsomassa reilun viikon sisällä vai vasta pari päivää myöhemmin?
Antavat tyttärensä tutustua rauhassa ensimmäiseen lapseensa ennen kuin lähtevät kyläreissulle.
Itse olen ollut naimisissa 10 v ja anopit ovat tavanneet kerran :) Meidän häissä. Tai tapasivathan he silloin sen viikon aikana joka päivä kun asuivat meillä kyläreissunsa ajan molemmat.
Tosi outoa, olen jo hankkiutunut terapiaan, jos haluat apua itsellesi, niin AIKUISTEN OIKEESTI hae sitä. Tämä on hirveä asia! Kuinka, jotkut ihmiset voi toimia noin, ihan hirveetä... Nyt putoan. Reps, kops...
Luitko jutusta tämän?
Eihän kukaan kai olettaisikaan, että Linda passaisi vieraita, vaan päin vastoin, äidin apu saattaisi olla tervetullutta.
Ja se on outoa, että eikö molempien vanhemmat olleet vihkimisisessä paikalla.
isä tuli katsomaan mun lasta kun tyttö oli jo 1,5kk. Äiti kyllä tuli jo sairaalaan. Mun vanhemmat ja mun miehen vanhemmat eivät ole koskaan tavanneet, naimisissa ollaan oltu 8v.
Luitko jutusta tämän?
Eihän kukaan kai olettaisikaan, että Linda passaisi vieraita, vaan päin vastoin, äidin apu saattaisi olla tervetullutta.
Ja se on outoa, että eikö molempien vanhemmat olleet vihkimisisessä paikalla.
Mammat, antakaa nyt jokaisen tehdä OMAT ratkaisut, tuntuu kun tää olisi joku tuomio-istuin. Näin on tehtävä, kun mamma terkee ja kaikki muut ratkaisut väärin. Kauheeta luettavaa vai oletteko Lindan lähipiiristä? Tunnetteko kaikki omaiset? Relatkaa mammat, jokainen taplaa tyylillään...
Saa toki korjata, jos muistan väärin, mutta aika hyvin olen viikko- ja iltapäivälehteni lukenut :D
Linda on aina ollut vanhempiensa kanssa läheinen, mutta tapaavat toisiaan lähinnä tyttären matkustaessa Suomeen, vanhemmat kun eivät ole enää niin hyvinvoivia; Börje-isäkin jo 88-vuotias. Viime jouluna Lindan vanhemmat matkustivat tosin tyttärensä luokse Ruotsiin, ja se oli kaikkien Lampeniuksien ensimmäinen joulu poissa Suomesta. Lindalla on myös hyvät välit appivanhempiinsa. Anoppi asuu tosin puolet vuodesta Yhdysvalloissa, mutta Linda ja Martin saivat asua esimerkiksi hänen kotonaan remontoidessaan omaa miljoonahuvilaansa. Eeva-lehdessä oli myös joskus näyttävä juttu Lindasta ja anopistaa ja heidän hyvästä suhteestaan.
Lindan ja Martinin häissä ei ollut ketään muita paikalla kuin hääpari itse sekä pappi ja kaksi pakollista todistajaa. He menivät naimisiin Ruotsin Lapissa sijaitsevassa jääkirkossa, ja koska matka olisi ollut turhan raskan Lindan vanhemmille, niin he päättivät ettei ketään vieraita kutsuta - häät ovat heidän oma juttunsa. Hääpaikan ulkopuolella oli tosin median edustajia Suomesta ja Ruotsista odottamassa, mutta kirkon sisällä vihkimistilaisuudessa heitä ei nähty. Hääjuhlat järjestettiin myöhemmin perheille Suomessa ja Ruotsissa myös yksityisesti.
Lindan vanhemmat saivat lähes heti Olivian synnyttä tietää lapsenlapsen tulosta, ja ovat varmasti yhdessä päättäneet, että aviopari saa ensin rauhassa tutustua pienokaiseen ja totutella uuteen perheenjäseneen ennen kuin muu suku saapuu paikalle ihastelemaan.
Ehkä se mies vanhempineen on niin "hienoja" ihmisiä, että toimitaan etiketin mukaan.