Oletko omasta mielestäsi kauniinpi,
kuin äitisi oli sinun iässäsi?
Entä kadehtiiko äitisi mielestäsi sinua, siis ulkonäköä, ystäviäsi, koulutustasi, työtäsi ym?
Kommentit (9)
Mielestäni äitini on aina ollut kaunis juuri hänelle kerroin että kun katselin vanhoja valokuvia niin äiti näytti niin kauniilta omissa 50v juhlissaan. Hän täyttää nyt 60.
Äitini ei kyllä kadehdi minua vaan on aina onnellinen minun puolesta
Äitini oli mielestäni superkaunis. 50-luvun lopun ja 60-luvun alun huoliteltu muoti oli kaunis. Olemme hyvin saman näköisiä, mutta oma nuoruuten 80-luvun permiksineen yms. ei ole hmm... niin mairitteleva :) Mielestäni olen 30-kymppisenä 2000-luvun alussa nätimpi kuin äitini oli 70-luvun lopun lookissa, mutta makuasioista ei voi kiistellä :)
Ei äitini ole katkera, pikemminkin onneliinen siitä, että elämäni on mallillaan. Yhteistyössä ja hyvässä hengessä.
pakko myöntää että äitini oli nuorena uskomattoman kaunis, kauniimpi kuin minä vaikken itsekään ruma ole ja sisaruksistani eniten äitiini vissiin tullut. Äidilläni oli upea tukka ja kaunis iho, eikä tarvinnut meikkiä näyttääkseen nätiltä. Äitini ei varmasti kadehdi mitään minusta, vaan on superonnellinen pienestä tyttärestäni :)
Ei äiti kahdehdi. Normaali ihminen toivoo lapselleen kaikkea hyvää ja niin toivoo minunkin äitini.
Lapsensa kadehtiminen kielii henkisistä ongelmista, oikeasti. Haikea tietysti saa olla, ja kaivata nuoruuttaan, mutta kuka pimeä tyyppi nyt kadehtii sitä, että itse kukin vuorollaan on nuori, nätti jne.
Olen kauniimpi siinä suhteessa, etten ole vuosikymmeniä lätrännyt alkoholin kanssa. Myöskään en polta ketjussa.
Nuo molemmat näkyvät kasvoissa.
Tai olla asiasta kerskuiltu. Samannäköisiä ollaan ja muistutan paljolti kasvoista häntä. Ja tapamme samanlaisia. Ei voisi erehtyä kuka on äitini..
Ainoa ero fyysisesti on, että äitini oli minun iässäni todella todella hoikka, ainakin minuun verrattuna! Oli kovin urheilullinen, joten muodot pysyivät hoikkana. Minä taas olen ollut aina hieman pyöreä, herkut nääs maistunut. Nykyisin tosin jo normaalipainoinen, mutta paljon pyöreämpi kuin äitini muinoin. Äitini alkoi lihoamaan 45-50-vuoden iässä, ja on nykyisin minua selvästi lihavampi. Näin ne osat muuttuvat..
Ja äitini on minulle kateellinen! olen kaunis ja muodokas, ja vielä kivakin.
Minusta on tosi sairasta kadehtia omaa tytärtään, itse olisin tosi onnellinen tyttäreni puolesta!!! Harmi kun tyttäreni ei ole kovin kaunis.. mutta olen kuitenkin onnellinen hänestä, joka on elämäni valo ja aurinko!
...Ainakin mitä katson valokuvia.
Ollaan hyvin saman näköisiä ja saman painoisia.
Erona tällä hetkellä on pilalle menneet hiukseni joita yritän epätoivoisesti kasvattaa taas pitkiksi kun äidilläni oli ikäisenäni pitkät, punertavat ja paksut hiukset.
Hän saattaa kehottaa minua meikkaamaan enemmän. En usko, että kadehdin koskaan oman tyttärenikään nuoruutta.