missä vika?
En ole koskaan saanut orgasmia, en yksin enkä yhdessä. Olenko jotenkin "viallinen"? Nautin kyllä seksistä kovasti, mutta se yksi jää aina puuttumaan. Ja ei, miehessä ei ole vika!
Kommentit (11)
siis ihan uskomatonta!!!
En voisi kyllä itse edes kuvitella seksiä ilman orgasmia, karseeta...
Ei sussa vikaa ole.
Niinhän sitä sanotaan, ettei kaikki naiset saa koskaan..
Mut, jospa se jossain vaiheessa elämää tulis.
siis olet hyväillyt itseäsi, onko miehesi antanut sinulle suuseksiä...?
onko ajatuksesi "vapaa" rakastelun aikana, ettet siis ajattele mitään kauppalistaa..?
onko olosi hyvä... jotkut kai ovat niin pidättäytyviä, etteivät siksi edes uskalla saada... olen ainakin jotain tämmöistä joskun kuullut...
oo koskaan saanut, muulloin kuin unessa.siitä siis tiedän mikä on orgasmi. en kuitenkaan moneen vuoteen edes unessa.
N27
Kyllä tässä on kaikkea yritetty ( mies tykkää antaa suuseksia, useimmiten minä olen joka suhteessa enempi saava osapuoli ) ja välillä on oltu yrittämättäkin, jos olis vaikka siinä vika. Tulosta ei vaan synny. Ei tämä ole sellainen asia joka maailmani kaataa, olen tottunut asiantilaan aika hyvin, ajoittain vaan alkaa vaivaamaan että missä vika. Kun tuntuu joskus että olen ainoa ( ja ehkä vähän oon kateellinenkin "saaville" naisille).
t: ap
jolle en orgasmia olisi antanut. Tuskin yksikään on teeskennellyt tosin siitähän ei nyt ihan satavarma voi olla.
m40
Sillä ei ole minullekaan orgasmia ap:n lailla siunaantunut.
Vaikka voisiko sittenkin olla, että on meidänlaisia ihan kivoja ja tulisia naisia, joilta vain puuttuu se jokin katkaisija, ja ettei silloin m40:nenkään kaltaiset ihanat miehet saa meitä muuta kuin sytyymään, vaan ei laukeamaan?
jolle en orgasmia olisi antanut. Tuskin yksikään on teeskennellyt tosin siitähän ei nyt ihan satavarma voi olla.
m40
tutustu rauhassa vartaloosi. Esim. lantiopohjan jumppaaminen auttaa tärkeiden lihasten löytämisessä. Mitä enemmän jumppaat ja tutustut itseesi, niin siitä se lähtee.
Itse löysin vasta 23v klitorikseni siinä mielessä että sillä voi tehdä jumalaisia viboja itselleen. Eli etsi ja tunnustele. Tee miehesi kanssa kaikkea kivaa seksi-mielessä ja opi tuntemaan itsesi.
27