Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työnantaja Live Promoters?

Vierailija
10.02.2015 |

Onko tietoa kokemusta? Millainen firma, millaista työtä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys tilaushuijari, joiden toiminta pitäisi lailla kieltää. Onneksi voin estää numerot vaikka ne vaihtuvat säännöllisesti uusiin. Todellista häiriköintiä ja tilausansoja. Onneksi ensi vuoden alussa tulee voimaan laki, joka ainakin jossakin määrin saa nämä huijarit aisoihin. Pitää lähettää kirjallinen ilmoitus tilauksesta vahvistettaksi  kun nykyisin näyttää riittävän vain myyjän "sana" että asiakas on tehnyt tilauksen. Kun oikeudessa kiistää tilauksen, niin esitetään todisteena tilaukseksi sopivasti katkottu äänite puhelinkeskustelusta, jossa on jäljellä vain sana "kyllä" vaikka olisi vastannut, onko puhelimessa NN eikä muuta. 

Vierailija
22/42 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys tilaushuijari, joiden toiminta pitäisi lailla kieltää. Onneksi voin estää numerot vaikka ne vaihtuvat säännöllisesti uusiin. Todellista häiriköintiä ja tilausansoja. Onneksi ensi vuoden alussa tulee voimaan laki, joka ainakin jossakin määrin saa nämä huijarit aisoihin. Pitää lähettää kirjallinen ilmoitus tilauksesta vahvistettaksi  kun nykyisin näyttää riittävän vain myyjän "sana" että asiakas on tehnyt tilauksen. Kun oikeudessa kiistää tilauksen, niin esitetään todisteena tilaukseksi sopivasti katkottu äänite puhelinkeskustelusta, jossa on jäljellä vain sana "kyllä" vaikka olisi vastannut, onko puhelimessa NN eikä muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut töissä, en mene enää kyseiseen firmaan ikinä. Ei jatkoon. Palkkaus aivan super super huono, siivoojat ja lehden jakajat tienaa paremmin.

Vierailija
24/42 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä firma on vielä pystyssä? Onko heillä edes enää stadin toimipiste pystyssä? Joo en suosittele menee. Siellä esimiehet oli tosi ahdistavia eikä saanut omaa tilaa kun tuntui et kokoajan joku oli selän takana kyttäämässä. Onneksi pääsin pois sieltä ja en mä jaksa tehdä töitä enää mistä ei makseta.

Vierailija
25/42 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemien kommenttejen perusteella en hae koskaan tuonne töihin. Sen verran negatiivista olen kyseisestä firmasta lukenut lyhyen ajan sisälle.

Vierailija
26/42 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittele. Palkat joka kerta väärin, kusettavat tunneissa ja asian selvittely vaikeaa kun toimiston puhelin kiinni eikä sähköpostiin vastata (meettiin ei tietenkään linkkiä kun on jo irtisanoutunut). Palkkajärjestelmä on tehty hankalaksi seurata, en yhtään ihmettele etteivät nuoret tajua milloin niiltä kusetetaan rahaa. Pomot oikein kannustavia, mutta se ei auta laskujen maksamiseen. Ja huomioikaa kaikki täysipäiväiset myös se, että työssäoloehto ei kerry liian pienellä palkalla !

Vierailija
27/42 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannustavia ja ehkä vähän liian flirttejä mun makuun. Itse huomasin saman palkan maksussa. Aina sai kysellä ja kysyä miksi palkat menivät näin. Se on väärin että palkataan kokoajan ihmisiä ja sitten kun on kysyttävää niin siellä ei ole tarpeeksi henkilökuntaa hoitamaan näitä asioita!

Vierailija
28/42 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Ensinnäkin olin haastattelussa ja heidän nettisivut yms eivät ole enää näköjään aja tasalla. Heillä ei ole tosiaan Helsingin ydinkeskustassa mitään toimistoa enää et missä voisi olla töissä vaan kaikilla työntekijöillä pitää olla oma tietokone, kuulokkeet ja toimiva netti missä sitten etänä olet näihin esimiehiin yhteydessä.

Tein muutaman vuoron... Ensinnäkin ongelma tilanteissa esimiehen kanssa tuntui heti että ei saa kunnolla apua.

En tykkää siitä että keski-ikäiset ihmiset yrittävät leikkiä jotain parikymppisiä ja ovat niin yli innokkaita ja jos et saa myyntiä heti ollaan torjumassa.

Vierailija
29/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa firmassa työntekijät saa aivan surkeaa palkkaa ja omistajat vetää hyvin rahaa, ei kukaan muu.

Vierailija
30/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla pari viikkoa ja se riitti. Uudet myyjät laitetaan myymään kaikista vaikeimmin myytäviä tuotteita ja lempparit saa kaupitella helpompia tuotteita joten saavat enemmän rahaa.. En tiedä mikä testi tuo on olevinaan, mutta itelle riitti..

Vierailija
31/42 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kauheasti innosta kun yrittää kaikkensa ja myyntiä ei tule. Silloin pomo on mielinkielin super lipevä muutenkin jos tulee myyntiä jos ei tule myyntiä niin suoraan tulee et miksi näin eikä näin kannata tehdä yms.

Itse kans lopetin.

Vierailija
32/42 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö töihin. Hommatkaa työ oikeesti mistä voi tienata muuta kun karkkirahat, älkää kuvitelko et tuolla kukaan rikastuu, muu kun firman omistajat.

Vierailija
33/42 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Osa aika töistä missä vaan muualla maksetaan enemmän. Tunti määrät versus palkka.........

Vierailija
34/42 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret järki käteen, ei lehden myynti ole enää in ollenkaan. Lehden myynti pitäisi kieltaa

Vierailija
35/42 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löyty sit se parempi työ ?

Vierailija
36/42 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse töissä tuolla tällä hetkellä ja myynnistä saa sen 12€ ja jos myyt ihan ok saat yhden myynnin per tunti jolloin 12€/tunti mukavat esimiehet ompi ja töitä voi tehdä kotoa joten itse tykkään työskennellä tuolla.

T:15v

Vierailija
37/42 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea firma. Heidän omat nettisivut eivät tosiaan ole ajantasalla ja Facebookin ja instan tileistä saa fiiliksen että heillä olisi toimisto ydinkeskustassa ja hirveesti porukkaa töissä. Voisivat poistaa kaikki tilit ja vähän uudistua että ei uudet työntekijät mene ihan halpaan. Ei heillä kai ole ees enää toimistoa ja onko heillä ees samat työntekijät töissä enää, en tiedä. Palkkaus näköjään keskustelujen perusteella aivan alaarvoista

Vierailija
38/42 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tästä työstä saa irtisanottuu ittesä?

Vierailija
39/42 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen myynti yritys, olin siellä vähän aikaa töissä mutta aika nopeasti huomasin tuntuu oudolta yritykseltä ja palkka hyvin pieni. Myöskin työsopimus oli outo siinä ei ollut allekirjoitukselle kohtaa ja ei varsinaisesti pyydetty allekirjoittamaan. Työn antaja oli allekirjoittanut työsopimuksen tietokoneen piirros ohjelmalla mikä ei nyt sinänsä ole virallinen ja myöskin työ ehdot olivat niin epäselvät että ei edes minun tuttu joka on asiantuntia ymmärtänyt. Joten olin vain lyhyen aikaa siellä. Osa esimiehistä oli mukavia varsinkin yksi vanha nainen. Mutta en kuitenkaan suositelle tätä yritystä. Olen nyt töissä eri myynti firmassa palkkaus on huomattavasti parempi 12€ tunti vähintään aina, välillä jopa isompi jos saa myytyä paljon.

Vierailija
40/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mielummin kaupan kassaksi tai jonnekkin missä on pohjapalkka, surkea palkkaus ja ei pohjapalkkaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän