Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perätila synnyttäjät

Vierailija
05.03.2009 |

h-hetki lähestyy 39+2 ja lievä paniikki sen mukana.Miten koitte alatiesynnytyksen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatiesynnytyksestä millään tavoin.

Vierailija
2/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tietysti rankka kokemus ensisynnytykseksi mutta se on pientä.

Lapseni ei kävele vieläkään tuetta ja joutuu käyttämään lonkkatukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskimmäinen lapsi syntyi alateitse perätilassa, muut kaksi tavallisesti raivotilassa alateitse. Kolmannen jälkeen, joka tosiaan syntyi ns. normaalisti raivotilassa, olen sitä mieltä, että perätilassa synnyttäminen oli minun tapauksessani helpompi. Lapsi voi heti hyvin synnytyksen jälkeen ja myös itse olin heti hyvässä kunnossa, vaikka syöksysynnytys olikin. Mutta jokainen tapaus on ihan erilainen tietysti, myös raivotilassa olevan synnytys.

Jos yhtään epäröit jotain, niin kysy ja juttele henkilökunnan kanssa! Tällä tavalla sain itse varmuuden synnytykseen ja sairaalassa sitten olikin kokonainen armeija hoitajia, lääkäreitä jne. seuraamassa synnytystä. Turvalliselta kyllä olo tuntui :)

Onnea synnytykseen ja toivon sinulle mahtavaa synnytys kokemusta!

Vierailija
4/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallinen olo, kun salissa koko ajan lääkäri mukana.ei mitään komplikaatioita ja ihana lapsi tuloksena :-)

Vierailija
5/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsin perätila synnytystä hirveästi ja ajatus sektiosta pelotti vielä enemmän. Nyt olen erittäin tyytyväinen, että synnytin alateitse.

Vierailija
6/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäät? Eikö synnytys ole synnytys perä tai raivotilassa?