Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on vain yksi vessa ja mies pitää siellä 45min istuntoja

Vierailija
04.03.2009 |

vaikka minä aina karjun sille että se vessa ei ole mikään kirjaston lukusali. Yks päivä luulin että ukko oli lähtenyt käymään jossakin kun en sitä lähes tuntiin nähnyt ja sit löysin sen lukemasta pöntöltä kun itse vessaan menin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseeko vielä päälle päätteeksi??? :-)))))))))))))))

Vierailija
2/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöntöllä lukemassa ja minä joudun menemään kuselle kylppärin lattiakaivolle jos meinaan päästä takaisin nukkumaan ennenkuin virkoan kunnolla.

Kesällä pitää käyvä varmaan takapihalla kyykkypissalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lisäksi myös kaksi poikaamme lukevat vessassa... ja vain 1 vessa. Olen suunnitellut Bajamajan hankkimista parvekkeelle.

Vierailija
4/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa yössä ja sillä sekunnilla kun rakko on täynnä. Ankeeta käydä takapihalla kusella kun yöt alkavat vaalenemaan ja me asuttaan rivitalossa ja vastapäätäkin asuu yökukkujia

Vierailija
5/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä kuituja sille miehelle jos noin kauan kestää asian toimitus XD Ota vessan valaisimesta lamppu pois, niin eiköhän lopu vessalukemiset, ei siellä kukaan pimeässä jaksa kauaa kyykkiä :D

Vierailija
6/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieitiskelee. Sanoo aina saavansa parhaat ideansa siellä.

Joskus on ottanut myös puhelimen mukaansa ja soittanut samalla palaveripuheluja.

Tiedän.

Vierailija
7/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että voi muuallakin siinä istua

Vierailija
8/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkei ällöttävintä on se kun se vielä kertoo siitä sille ihmiselle kenen kanssa sattuu sillä hetkellä puhumaan. yök!

Vierailija
9/9 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hi mä istun nytkin vessassa läppärin kans. Tää vessa on aina varattu nettisurffailuun. Onneksi meillä on kolme muutakin vessanpönttöä tässä talossa. Tontilla myös toimistorakennus missä vessa sekä vanha sauna(ihan kunnon toimiva vesi vessa, mutta pikkusen kylmä ehkä n 10 astetta lämpöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan