Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pph ongelmia?

Vierailija
04.03.2009 |

Valitan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pph.lla 4 lasta jotka leikkivät alle 10 neliön huoneessa. kaksi 1 vuotiasta. Onko tila lain mukainen? Mielestäni pieni. siinä pienemmät sapotoi isompien leikit jatkuvasti.

PPh. pakotti pojan 5v kertomaan minulla että oli pissannut vaateet ja patjan. Itse koen että pph nöyryytti ja häpäisi poikaa. Lapsi sanoi ettei muista tapahtuneen jälkeen mitään, eikä halunnut puhua asiasta. Olisiko pph pitänyt tapahtuneen jälkeen puhuttelun?

Reppu unohtui tänään kotiin ja pahoittelin asiaa iltapäivällä. Pph oli vannottanut 5 v poikaa ettei pissi housuun.

Lapset eivät saa leikkiä olohuoneessa. Vain eräs lapsi saa mennä luvan perästä muilla ei ole asiaa.

pph laittaa 5 v.n nukkumaan siksi aikaa kun nukuttaa pienempiä. En tiedä kunka kauan 5 v.n pitää olla sängyssä ennen kun saa tulla pois.

miltä kuulostaa?

Vierailija
2/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitappa hänen esimiehelleen.

T:pph

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan hyvältä kuulosta! :(

Vierailija
4/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi esim. lastenhoitajana (olen lastenhoitaja) syyllitämään lasta pissa vahingosta!! Vahinkojahan sattuu. Sille ei voi mitään. Kyllä ne lapset viimeistään sitten yläasteella osaavat sitä pissaa pidättää :)

Ei siitä pitäisi todellakaan tehdä mitään numeroa!

Vierailija
5/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa olla joka paikassa paitsi kylppärissä ja kodinhoitohuoneessa. eli tilaa on se 120 m2 mennä ja leikkiä.

Ja juu tosin lepäämään laitan omatkin mukulani kun pienempiä nukutan (omat on 5 ja7) Tosin kun nuo pienemmät nukahtaa saa omani pois ja samoin toimisin jos mulla olis muita ei nukkuvia, Onhan se mukavampi isommallekkin kuulla uni tarina.

T: 3

Vierailija
6/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin.

Vierailija
7/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana,että kuulostaa olevan hyviäkin hoitajia :).

Vierailija
8/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaja voi tietysti keskustella asiallisesti lapsen kanssa. Häpäisemällä lapsi saattaa alkaa kastelijaksi, vaikka nyt olisi ollut tahaton vahinko, ei ehkä muistanut käydä vessassa ennen päikkäriaikaa. Fiksu hoitaja olisi suhtautunut asiaan niin, että lapsi olisi ilman mitään suurempaa numeroa suihkutettu pois pissajäljistä ja pukenut puhtaat vaatteet. Seuraavana päivänä hoitaja voisi muistuttaa että on vessassa käyty, ilman lisäkommentteja kuinka oli edellisenä päivänä kastellut. Fiksu hoitaja tukee lasta asioissa, jotka ovat tahattomia ja lapselle muutenkin häpeällisiä. Tässä kyllä "lyötiin lyötyä miestä". Vaikka lapsi on perhehoidossa, pitäisi löytyä aikuinen lasten kasvattajana.

Vierailija
9/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkähän pph-hoitaja toivoisi hänen lapseensa suhtauduttavan jos olisi omasta lapsestaan kyse?

Vierailija
10/12 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 neliön huone - 4 lasta joista 2 vasta harjoittelee kävelyä. Luulisi siinä pph:n omienkin hermojen olevan riekaleina niitä siinä samassa huoneessa valvoessaan?!

Pissavahinkohomman käsittely vaikuttaa töykeältä. Onko tämä pph muuten luonteeltaan tämänkaltainen vai oliko tämä yksittäistapaus?

Reppuhommassa kyllä käännettiin veistä haavassa - eli vastaus edelliseen kysymykseeni tulikin siin.

Onko tämä joka saa mennä olohuoneeseen pph:n oma lapsi? Jokatapauksessa vallankäyttöähän siinä harrastetaan...

Kai maar päivälläkin voi pötkötellä, eipä siitä rauhoittumisesta lien haittaa?

Vierailija
11/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään tilaa ole liiemmälti eli ollaan koko päivä 50 neliön tiloissa, joissa myös nukutaan, mutta ei ole ongelma minulle eikä lapsille eikä vanhemmille. sinun lapsesi pph:lla on siis varmaan leikkihuone? Ei kai pph:n kodeissa yleensä olekaan jumppasalin kokoista leikkitilaa ;- D Pph:t ovat aika paljon ulkona, monta tuntia päivässä, joten siellä on tilaa leikkiä ja purkaa energiaa. Näin varmaan myös ap:n pph:lla?

Pissavahingoista moni lapsi hermostuu jo aivan itse, ilman että hoitaja mitenkään siihen puuttuu. Itsekin sanon pissavahingon tehneelle lapselle, että se ei haittaa ja vahinkoja sattuu. Silti lapsi saattaa häpeillä.

En ihan täysin näe ap:n ongelmaa ja paras ratkaisu olisi puhua pph:n kanssa itse!

Vierailija
12/12 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis itsekin pph :)