Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko itsekästä ostaa itselleen 1000euron sormus,koska "haluan sen"?

Vierailija
03.03.2009 |

jos te hemmottelette itseänne,ostamalla jotain kivaa itsellenne,mitä te ostatte?

minä niiin haluaisin ostaa itselleni sormuksen,1000euroa...muutaman päivän olen jo toppuutellut itseäni,mutta tuntuu,että on aivan pakko saada se..

olen yh,pienituloinen,mutta toimeen tullaan ihan kivasti,enkä aina ostele tonnin koruja,mutta joskus mieli tekee.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisesi ja sinusta riippuvaiset ihmiset eivät joudu sen takia luopumaan jostain itselleen tärkeästä. ja sen lisäksi jos pidät sormuksista.

Mä olen kyllä enempi suklaa, kengät ja korvikset-linjalla, enkä yleensä tuhlaa yli viittäsataa kerralla. Ja pidän itseäni kohtuullisen hyvin toimeentulevana. Mutta kokonaisuudestahan se aina riippuu.

Vierailija
2/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päättänyt ostaa sormuksen (4800,-) heti kun uskallan sen verran törsätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä minun omista shoppailurahoistani..tarkoittaa,että istun pari viikkoa kotona,ei kaupoissa pöristelyä,ei edes kirpputoreja :D

ajattelin,että jos nyt ostaa suhautan sen,olkoon se kannustuksena ja tsemppinä laihduttamisestani :)

-ap

Vierailija
4/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi hyvän mielen tuottaminen itselle olisi jotenkin negatiivista?

Vierailija
5/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole itsekästä, se vain ja ainoastaan idioottimaista.

Vierailija
6/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kyseinen yh ei ehkä olekaan niin knovin pienituloinen. Jos siis on varaa törsätä hupishoppailuun pari tonnia joka kuukausi...

Vierailija
7/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap viestissään sanoo olevansa pienituloinen.

Mutta osta pois, kyllähän sormuksesta on ihan eri tavalla iloa kuin jostain vaatteesta johon kyllästyy muutaman kuukauden kuluttua. Sormusta voi pitää vaikka loppuelämän tai vaikka realisoida edelleen jos alkaa kyllästyttää.

tämä kyseinen yh ei ehkä olekaan niin knovin pienituloinen. Jos siis on varaa törsätä hupishoppailuun pari tonnia joka kuukausi...

Vierailija
8/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus ei kuitenkaan menetä arvoaan niin kuin esim. auto, mikäli et sitten hukkaa sitä.

Vierailija
9/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin pitää välillä hemmotella.

Vierailija
10/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(i)ei olisi lapsilta tai maksuista pois --- lähinnä minun omista shoppailurahoistani..tarkoittaa,että istun pari viikkoa kotona,ei kaupoissa pöristelyä,ei edes kirpputoreja :D

viestissä nro 5. Ilmeisesti pienitulisuus voi tarkoittaa monia asioita

Kyllä ap viestissään sanoo olevansa pienituloinen.

Vierailija
11/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehdottomasti laittaa sormuksen arvoa vastaava summa hyväntekeväisyyteen ;p

Vierailija
12/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hertsileijjaa!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksissahan on yleensä jalometalleja ja ehkä timanttejakin. Jos haluaa ajatella tulevia sukupolvia ja "pelastaa maailman" heille niin sitten sormuksen ostaminen on itsekästä.

Vierailija
14/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin kovasti mieli tekee ja on rahaa, mutta selvästikään et ole pienituloinen kuten sanoit. PIenituloisella ei ole paria tonnia varaa törsätä itseensä kuussa. Mutta tietenkin omat rahasi voit käyttää kuten itse tykkäät, itse hemmottelen itseäni suklaalla ja joskus harvoin kosmetiikalla, vaatteilla ja matkustamalla. Olen itsekin yh ja oikeasti pienituloinen, koruja en osaa käyttää.

Vierailija
15/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan on korun ansainnut.... ;)

Vierailija
16/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

(ja vastauksena: en todennäköisesti olisi markka-aikana ostanut 5000mk:n korua itselleni..hmm..liekö sitten euro-aika sumentanut tajuntani rahan suhteen:)

-ap

Vierailija
17/17 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahasi siihen riittävät, ilman suurta luottokorttilaskua.

Ja jos kyseessä on timanttisormus, niin hyvälaatuisella timantilla on aina arvonsa. Lisäksi jos se on jotain mitä käytyt joka päivä ehkä jopa kymmeniä vuosia, niin osta ihmeessä. Mä maksan käsilaukusta saman verran. Korut vielä kalliimpia, mutta ne saan lahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi