Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskus ultra?

Vierailija
03.03.2009 |

Menossa huomenna lääkäriin, viikkoja 26. Onko muilla ollut ultraa terveyskeskuksessa? Miten tarkka se on ja mitä siinä katotaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitteen suorituskyky riippuu tietenkin ihan laitteesta. Eri terkkareissa on eri laitteet, mikäli ette ole aiemmin sitä tajunneet.

Kyky käyttää laitetta riippuu tietenkin lääkäristä. Joku osaa perusteet, joku tk-lääkäri taas on voinut olla vuosikaudet gynekologin hommissa ja osaa tehdä suvereenisti mitä mittauksia tahansa.

Vierailija
2/3 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä nyt pelastanut mun päivän, kun kerroit miten tyhmä olen :D. En ole ikinä käynyt ultrattavana terveyskeskuksessa enkä todellakaan tiedä siitä yhtään mitään! Mut nyt tiedän, ainakin että olen tauno, voi jee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran terveyskeskuksessa ultrattavana. Tarkistettiin että onko vauva oikein päin. Lääkäri takerteli että hän ei ole oikeen koskaan näitä vauvoja katellut. Sitten se kyseli multa että miltäs susta näyttää että kuinka päin se siellä on....No mun mielestä se oli ihan oikein päin...Että joo taitaa riippua lääkärin kyvyistä todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan