Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

harraste, vaate ym. menot

Vierailija
03.03.2009 |

minkälaisia rahamääriä teillä menee vapaa-aikaan? siis vaatteet, harrastukset, leffat, kahvilat? olen nyt aloittanut kuukausikirjanpidon ja itsellä on mennyt 120-250 euroa/kk. isommassa runsaasti vaateostoksia. Miehellä menee 600-800 euroa kk.... harrastuksiinsa polttaa runsaasti rahaa. Olenko nipo kun valitan?

Olen siis kotihoidontuella (=elämme miehen palkalla) ja olemme periaatteessa sopineet, että rahat yhteiset. Tuntuu kuitenkin älyttömältä, että mies tuhlaa rahojaan noin paljon. Vois vaikka säästää ja mennä reissuun. Mies on sitä mieltä että hän saa harrastaa kun kerran rahatkin tienaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaikki rahat menee mikä tuleekin, ihan pakollisiin menoihin. Toi 800 euroa olisi jo yli puolet palkasta.

Vierailija
2/3 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastus 30 euroa puoli vuotta. Vaatteisiin ehkä 30 euroa/kk eli 40 euroa kuukaudessa yhteensä. Miehellä ei mene mihinkään noista säännöllisesti yhtään, vaatteita ostaa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteisiin ja harrastuksiin menee kyllä rahaa, mutta sekä miehen että omiin vaatteisiin ja harrastuksiin ehkä 100-200/kk.

Minusta ei ole mitään ongelmaa siinä, että miehesi käyttää harrastuksiinsa paljon rahaa, jos hän ei esim. ole kiinnostunut matkustelusta, joka ilmeisesti tuottaisi sinulle mielihyvää - anna miehen harrastaa ja mene itse matkalle, kun siltä alkaa tuntua.