Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, kotiäitien arkinen päiväkahvimenu: aluks lämminruoka

Vierailija
03.03.2009 |

esim.

pizza, Saarioinen, kinkku-ananas

juustocamping

kaisersalaatti

juomaksi cola-cola

jälkkäriksi suklaavanukas, Dr Oetker

kahvi, Juhla Mokka

Mokkapalat (itse tehtyjä)

Suklaapaloja, Fazer

Dallaspulla

Fasupalat

meitä siis 2 kotiäitiä tässä, lapset päikkäreillä kahvimme aikaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ehkä mulla vain käy kateeksi, kun olen sellaisella kuurilla etten viikolla syö mitään makeaa ja viikonloppuisinkin vain kohtuudella...

Vierailija
2/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkkua ja ananasta alkupaloiksi

juustoa

salaatti

juoma

kahvi

Mokkapalat (itse tehtyjä)

Suklaapaloja, Fazer

Jos tämän tarjoat, tulen kolmanneksi kotiäidiksi kahveillenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mihin tahansa muuhun kotiruokaan, ja pienentäisin myös kahvileipien määrää. Itse tehdyt mokkapalat olisi ihan riittäviä pelkästään... Hieman epätasapainoinen menu, kun lämpimien ruokien kanssa mennään reippaasti riman alta ja kahvileipien kanssa taas vedetään overiksi...

Vierailija
4/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka perunamuusia niin saatte kunnon ruuan uunimakkaroineen ja kaisersalaatteineen. Mä jättäisin myös jälkkärin pois. Ei sitä tarvitse kun kahvin kanssa on makeaa tarjolla.

Vierailija
5/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö tuota määrää kuukaudessakaan.

Vierailija
6/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 'pk-seuraa tarjolla, pannu kuumana' -tyyliin.

Kun sitten luin makkarat ja pizzat, ajattelin että raskaastipa syötätte asiakkaat vielä muun palvelun jälkeen. Sitten vasta tajusin, että mässäätte naisten kesken muuten vaan.

Sori tämä. Tästä huomaa että olen vanha, ennne internetiä seksipalveluita tarjottiin lehti-ilmoituksilla päiväkahvien nimellä...

Vierailija
7/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on tämäkin. Voihan kahvipöytään laittaa tarjolle muutaman kutakin. Taitaa tähän keskusteluun kommentoijat itse laittaa pussit pöytään ja rouskuttaa ne tyhjiksi? :p

Vierailija
8/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pizza syödään salaatin kanssa ja se riittää kyllä kokonaiseksi ateriaksi.

Vierailija
9/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 3.3.2009 17:40 (ID 1483884)

oisko makkara alkupalaa ?

Vierailija
10/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai täälla saa ketjujaan nostella, jos haluaa. Ja eihän sitä voi mistään numeroista päätellä. Jos kirjoittelee joltain kirjaston koneelta, niin sieltähän kai vasta nostellaankin jos moni käyttää samaa konetta.

No, asiaan: itse en tykkäisi tuosta menusta (kun kerran kysyttiin mielipidettä). Noi ruoat on sellaisia, että minä en saisi kurkusta alas, ja makeaa taas ihan kamalasti. Etkö voisi laittaa itse jotakin helppoa ruokaa tai saa sitä valmiinakin kaikenlaista parempaa.

Vierailija
11/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lisäisin vielä viimeiseksi energiajuoman, niin taas jaksaa!

Vierailija
12/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäis kyllä syömättä tuo alkupuoli, yök (anteeksi).

Herkkuja taas ihan liikaa, yksi/kaksi noista riittäis, ne itse tehdyt mokkapalat ja vaikka fasupalat.

Meillä kotiäiti-kokoontumisilla mennään vähän kevyemmillä ruoilla, vaikka herkutellaankin. Aika tavallista on laittaa salaatti, vihreää salaattia, kurkkua, tomaattia, maissia, paprikaa esim. lohkoittain, lisukkeeksi fetaa, mozzarellaa ja savustettua lohta tai juuri paistettua broilerinfilettä. Näistä voi kumpikin/jokainen koota oman makunsa mukaisen salaatin, vaikkapa täysjyväpatongin kera.

Jälkkäriksi teetä/kahvia ja jotain yleensä itse tehtyä piirakkaa tai vaikka kaupan pakastepullia, yleensä korkeintaan kahta lajia.

Lapset ruokitaan aiemmin, vaikka makaronilaatikkoa, lohikiusausta, tms (itsetehtyä ja helppoa). Ja äidit syövät rauhassa kun pienimmät nukkuvat päiväunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä