HUONEPELIÄ pelaamaan!! Nyt heti :)
Kommentit (19)
äh, kerroppa miten pääsit, niin oltas samoissa.
Oon joskus pelannu tän, eli jostain pitäs löytyy joku minkä voi tuntea lukkoon, jotta avain tippuu toisleta puoleta julisteeseen, jolla sen voi vetää oven tälle puolen.
okei nyt mäkin oon tokas huonees. oliaps toi helppo-.
ota nupi julisteesta, avaa sillä hyllyn päältä löytämäsi lerppukotelo, laita lerppu tietsikkaan, avaa se ja saat koodin.
löytyy tyynyn alta avain, jossa komero auki, sieltä ruuvati, jolla julisteen ruuvi irti, jolla työnnetään avain julisteen päälle.
tiilten asennot. En saa hiirtä juoksemaan oikeaan paikkaan.
ja patterin jäähtymään.
Mitä nyt? Turvapaneelista on osa irti, palaa laseroitu ja yritetty viedä lampun alle, mitä tehdä kädelle joka tulee taulusta?
se pala laseroidaan neljään osaan ja asetellaan oven vieressä olevaan juttuun
kertaan ja edelleen se on ehjä. Pitääkö patterille tehdä jotain aktiivisesti, siis muuta kuin todeta että se on jäähtynyt. Se säädin on mulla rikki.
kertaan ja edelleen se on ehjä. Pitääkö patterille tehdä jotain aktiivisesti, siis muuta kuin todeta että se on jäähtynyt. Se säädin on mulla rikki.
TAskulamppu on korjattu, mutta entä sitten. Sillä ei näe ovimaton ritilän alle ja toisen huoneen lattialaattoja olen painellut tuloksetta.
siis netistä luin mitä pitää jokaisessa huoneessa tehdä. niitä tasoja on yhteensä 20! ja menevät niin vaikeeks ettei hullukaan pääse sitä yksin läpi. yhdessäkin tasossa on jopa 10 huonetta ja niissä pitää ravata ees takasin ja aika älyttömiä tehtäviä..
en ole tosin pitkään aikaan pelannut, varmaan joskus 1,5 v sitten viimeksi.
avain ja juliste löytyny, juliste tulee oven alle...