Lue keskustelun säännöt.
Miten erosta pääsee yli?
02.03.2009 |
Erosta kohta 3 vuotta. Olen seurustellut 1,5v vuotta uuden miehen kanssa, yhteen emme ole muuttaneet. Yhteen muuttaminen ei edes kiinnosta minua, viihdymme poikani kanssa niin hyvin kahdestaan, ja on ihanaa kun saa olla itsenäinen eikä mies ole pyörimässä nurkissa 24/7.
Mutta, haikailen edelleen exän perään. Tämä haikailu alkoi n. vuosi sitten eikä loppua näy.
Exällä on jo uusi kumppani, ostivat juuri yhteisen asunnon.
Miten pääsen exästä yli? Tuntuu että olen jämähtänyt paikalleni, haikailen vain menneitä aikoja.
Onko muilla samoja kokemuksia? Miten olette päässeet eron yli ja elämässä eteenpäin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikean liiton jälkeen kun ero vihdoin tuli olin kaksi viikkoa ihan pihalla. En syönyt tai nukkunut itkin vaan ja tuntuis siltä ettei tästä pääse ikinä yli. Kyllä siitä vaan pääsi kun huomasi pärjäävänsä hienosti ilman miestä. Nyt erosta on vuosi enkä todellakaan kaipaa exää. Ihan hyvissä väleissä ollaan jo lastenkin vuoksi mutta huomasin nyt enemmän kuin milloinkaan sen että kaikella on joku tarkoituksensa eikä todellakaan pidä jäädä vanhoja asioita miettimään.
Ehkä ap susta tuntuu että elämästä puuttuu jotain sisältöä, mutta varmasti huomaat että teidän eroon oli myös hyvä syy. Hukkaat elämäsi jos jäät roikkumaan menneisyyteen. Exäsikin jatkaa elämäänsä niin sinunkin pitäisi. Ei koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ja mitä onnea mutkan takana odottaa.