Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmosten viikko 10

02.03.2009 |

Ja taas minä aloittelen uutta viikopinoa:)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen eli kp 2 nyt. Toisaalta tiesin odottaa kun oli tiistaina se nega, mutta silti yhden lyönnin sydän jätti vessareissulla väliin kun huomasin ikäväkseni tädin kurvanneen. No nyt vaan uuteen nousuun ja jouluvauva kiikarissa. Nyt olen yövuorossa ja kurkku tuntuu tosi kipeeltä. Kuumaa nestettä, vitamiineja ja pari troppia joten eiköhän se siitä. Lauantai iltana taidan ottaa viinilasillisen ja suklaata lasten painuttua pehkuihin, nythän se on taas sallittua.

Bamboella oli ikäviä uutisia kilpparin suhteen. Tsemppiä.

äitimaalta: Nega :( Seuraavaan yritykseen sitten.

Goikin: onnittelut plussasta

Kaikille paljon onnea yritykseen. Itsellä alkaa tylsin hetki kierrosta, mutta silti käyn täällä kurkkimassa kuulumisia.

kolmosmuru yk 2, kp 2/28

Vierailija
42/53 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs mennä nukkuun, mut on jotenkin levoton olo, joten tännepä päädyin:).

Bamboe: Ikävää, et sulla ongelmia:(. Toivottavasti saat kilpirauhasarvot kuntoon ja itsellesi vielä pienen nyytinkin! Voimia sulle!

Goikin: Voimia sulle pahoinvointiin! Se on niin kurjaa...

äitimaalta: Pahoittelut negasta:(!

Kolmosmuru: Pahoittelut tädistä:(!

ON: Siihenpä ei mitään uutta. Oon ihan hermona ja hajalla nää vika päivät ennen menkkojen alkua. Siis mähän oon kans pessimisti ja ihan varma, et alkavat, mut silti joku pieni toivo elää, etteivät alkaskaan. Haluisin tietää heti nyt, et alkavatko vai ei! Sit oonki ihan hermona ja hajalla. Miehen kanssakin riitaa haastan ihan mitättömistä asioista, ku itee niin ahistaa tää juttu. On tää niin tätä.

Onks teillä muilla nää piinaviikon viimiset päivät vaikeita? Mulle koko viikko on aikasta hankala, mut mitä lähemmäs oletettua menkkojen alkamispäivää mennään, niin sitä lyhyemmäksi pinna käy. Vaik miten yritän aatella muuta, niin silti vaan päivät ja menkkojen alku ja odotuksen odotus ja kaikki vaan pyörii päässä. Viime yönä heräsin vähän ennen neljää pissalle ja sit valvoin tunnin, ku alko taas ajatukset pyöriin, eikä uni sit tullut. Ihan typerää! Sitähän joko on raskaana tai ei. Eipä tää hermoilu asiaa auta, eikä sillä raskaaksi tulla. Juu, ymmärsiköhän tästä kukaan mitään :) .

Nyt taittaa oikeesti olla parasta painua pehkuihin, ku alkaa olla melkonen romaani tulossa :) !

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Senny kp 26/23-27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja ajatuksia sinulla. Itsellä ne piinaviikon viimeiset päivät on KAUHEITA. Jokainen vessareissu on yhtä piinaa ja syynäämistä ja jokainen oire mietityttää, mitäs nyt. Nyt on rauhallisempi mieli kun ratkesi näin, vaikka olisihan se toinen ratkaisu ollut ihanampi. Tsemppiä sulle, millon meinaat testata.

kolmosmuru

Vierailija
44/53 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sit join yhen siiderin negatiivisen testin kunniaksi..huoh..kyllä harmittaa ja kun ei menkat ota alkaakseen.Miksi?nyt elellään 33/30 ja menee varmaan monen monta päivää ennen ko pääsee puolukkapäivistä "nauttimaan".Missä ne viipyy.Koitin tuossa kysellä että voiko esim kysta aiheuttaa sen että menkkoja ei tule...vastausta en ole saanut.Nyt sit vaan venaillaan..kunpa pääsis uuteen yritykseen jo.Eikä me mitään taukoo pidetä ens kuussa..tulee sit jos tulee...

Seuraavaksi lähdetään lasten kans kirpparille.Jospa löytyis polkupyörä nuorimmaiselle.Tähän aikaan vuodesta vois vaikka halvalla saada.

äitimaalta 33/30

Vierailija
45/53 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ovistestissä nimittäin. :) Tänä aamuna vähän vahvempi viiva. Mutta aivan KAMALAT oviskivut! :/ Koko yö meni ravatessa wc:ssä kun tuntui että vatsa on sekaisin. Ja sattui selkään asti. Oli pakko turvautua särkylääkkeeseen. No entäs tänä aamuna sitten... En päässyt sängystä ylös kun pyörrytti, sattui ja oksetti. Sen siitä saa kun syö noita "troppeja", siis olen ottanut vehnänalkioölyä, sinkkiä ja seleeniä. Taidan jättää ne suosiolla nyt syrjään. Ihan hirveä olo oli. Nytkin vielä heikottaa. Saas nähdä jaksaako/pystyykö tänään edes mitään touhuilemaan. Jos ei pysty niin jää yhteen kertaan tämä yritys (kp 11).

Sitä vaan myös ihmettelen, että miksi ovisviiva tuli jo kp 13..? Jaa-a... Taitaa olla kierto muuttunut.

Pahoittleut tädin yllättämille.

äitimaalta: Toivotaan että plussa kuitenkin tulisi kun ei ole menkat vielä alkaneet.

Hyvää viikonloppua! :)

Kp 13/27-30, yk 19 (olin laskenut että se on yk 18, mutta ei ollutkaan).

Vierailija
46/53 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli torstaina bongasin ovislimat ja vatsa oli todella turvoksissa ja alavatsaa nippaili. Odottelin innoissani miestä kotiin virkistyspäivästä, joka tietenkin venyi pikkutunneille ( murrr...) Kotiin tuli rättiväsynyt, hieman humalainen ja grilliruualle haiseva ukko! Sain sitten keskellä yötä megaluokan itkuraivarit ja vastoin tapojani haukuin miestäni oikein rumasti! Kaiken huipuksi menin nukkumaan lastenhuoneeseen nuorisosänkyyn ja aamulla olin aivan jumissa :)

No, mies myönsi ettei ollut aavistanut että minä olen näin tosissani asian suhteen, kun kahden ensimmäisen lapsen tekemisen suhteen olin aivan rauhallinen. Sanoi, että hoidetaan sitten ensikerralla asia varman päälle!

Tämä vauvasta haaveilu on asia, jossa ei tappelut ainakaan auta asiaa. Mutta kun tunteet sumentaa täysin järjen! Minäkin ajattelin että nyt meni kova yrittäminen hukkaan kun ei varsinaisena ovispäivänä sekstailtu. Edeltävinä päivinä kylläkin, mutten ainakaan usko että olis tärpännyt.

Pieni toivo elää kuitenkin. Yleensä oviksen jälkeen alkaa kuivakausi, mutta nyt valkovuoto vaan jatkuu. Eihän se mitään tarkoita tietenkään. Pessimistisellä mielellä olen, mutta näistä päivistä ennen menkkoja tulee vaikeita!

Minsku kp 20 / 30 - 32 yk 3

Vierailija
47/53 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutosta mihinkään suuntaan

äitimaalta 34/30

Vierailija
48/53 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimaalta: Kylläpä täti odotuttaa. Mutta mitäs jos?

minsku: Otan osaa itkuraivareihin. Välillä sitä vaan harmittaa niin kun mies ei olekaan ihan samalla tapaa mukana. Itse olin edellisissä yrityksissä juuri tuollainen. Nyt aion relata, mutta olen kyllä sellainen että ei taida onnistua.

Rauhallista sunnuntaita vietellään lasten kera. Ulkoiltu on kuin on niin ihana ilma. Kuumeilurintamalla hiljaista ihan johtuen kierron ajasta. Tiedän toki, että tämä tulee kokemuksesta kestämään, mutta joka kierrossa jännitän ne vikat päivät tosi paljon.

2poj@näiti: Tsemppiä tähän kiertoon. Kyllä teille jo tärpin soisi.

kolmosmuru yk 2, kp 4/ 28

Vierailija
49/53 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minsku: Piti tulla heti kirjoittamaan, että älä heitä vielä kirvestä kaivoon. Meillähän mies matkusteli koko alkuvuoden niin, että aina kun oli ovis käsillä, mies oli jossain työmatkalla. Nyt tässä kierrossa, jossa siis raskauduin. Peuhailtiin su aamulla aikaisin, maanantaina ovistesti puolenpäivän aikaan oli positiinen ja ti-aamuna tunsin oviskivut. Eli käytännössä 2 päivää vanhat solut oli käytössä. Eli ihan hyvät mahkut on teillä.

2poj@näiti: Mitään muuta en nuorimmaiseni raskaudesta muista kuin, että aivan hirvittävät oviskivut oli silloin siinä kierrossa, kun raskauduin. Sellaiset mitä en ollut koskaan eläissäni tuntenut. Toivotaan, että noi kivut olis "hyvästä" ja tulis joku megaovulaatio ja tärppäisi.

Äitimaalta: Mullahan tuli tässä kierrossa plussa vasta sen jälkeen, kun kuukautisten olis pitänyt alkaa. ja nyt kun on kaikenmaailman juttuja testeistä lukenut niin kuulemma, kun kuukautiset on viikon myöhässä, voisi testi antaa luotettavan tuloksen. Joten ei luovuteta vielä. Mullakin oli alkuun testi nega ja haalea tosiaan silloin kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Tiedän, että mun ovis oli tosi myöhään, joten todennäköisesti hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on sitä myöten vähän myöhässä kierron päivieni suhteen.

Omanapa: On jännittyneellä ja pelokkaalla mielellä. Keskiviikon hcg oli "vain" 85. Gyneni mielestä luku on ihan hyvä eikä mitään huolen aihetta pitäisi olla. Lisäksi katsottiin progesteroniarvot, joka oli 15.7. On normaali alkuraskaudessa jos on yli 10, mutta haluaisivat sen olevan 20, joten siihen otettiin progesteronivalmiste tueksi. Näin mulla oli esikoista odottaessakin. Otettiin perjantaina uusintaverikoe, jossa hcg pitäsi olla siis tuplaantunut, jotta olisi normaali raskaudenkehitys menossa. Saan tuon tuloksen vasta maanantaina. Välillä on oireita, mutta oireet on paljon lievemmät kuin ekassa raskaudessani. Nuorimmaisen raskausajasta en juurikaan muista mitään (esikoinen oli silloin 6kk), joten oli vähän muuta ajateltavaa ekan vauvan kanssa silloin. Mutta oireet ei tässä nuorimmaisen raskaudessa olleet niin voimakkaat kuin ekassa. Pelottaa vaan aika kauheasti.

Toivon kovasti plussauutisia teille!

p.s. Miksi plussa ei voi vaan olla plussa....Miksi täytyy olla jotenkin ehkä plussa tai ehkä ei tai....plääh, ärsyttää. Jos vaan luottais pissatestiin, niin sitä olis vaan onnellisesti raskaana, mutta kun ei.

Emu ja ehkä pieni matkalainen mukana 4-5vk

Vierailija
50/53 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Goikin!

Pahoittelut tädin kohtaamille, tsempit uuteen kiertoon.

Odotetusti täti kurvasi paikalle, kp 2 menossa :(

Kyllä on ollut surkeat fiilikset, lähinnä tuon kilppariasian takia, nyt jo vähän helpottaa. Otan nyt isompaa lääkeannosta, yritys nyt taas "taustalla" tai yritän olla ajattelematta asiaa, mutta tuskinpa onnistuu.

Plussaonnea kaikille!

Bamboe

Vierailija
51/53 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimaalta: Onpa jännittävä tilanne! Miten herkällä testillä testasit, jos sun Hcg-arvo ei vain ole kohonnut vielä tarpeeksi...peukkuja pidän!

Mannaryyni ja Goikin: Kiva kun käytte täällä kuumeilijoissakin, jotenkin valaa uskoa tähän omaan yrittämiseen.

ON: Viikonloppu meni mökkeillessä ja metsätöissä, joten tuskin ajatustakaan kerkesin suoda kuumeilulle. Hyvä niin. Ainoa oire mulla on rintojen selvästi kohonnut arkuus, palelu ja väsymys. Kaksi viimeksimainittua kuluu kyllä palettiin usein muutenkin, eikä niitä helpota pari loppuviikolla tehtyä yövuoroa. Ihmettelen kun mahassa ei tunnu niin mitään nippailuja tai MITÄÄN. Keskiviikkona olisi lltameno, joten silloin viimeistään on testattava...

Lotta hämillään yk2 31/30-32

Vierailija
52/53 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamboe: Pahoittelut kurjan tädin saapumisesta. :(

Äitimaalta: Tsemppiä sinulle, että testin tulos muuttuu positiiviseksi. :)

Lotta: Peukutuksia!! =)

ON ).(: Minusta tuntuu, että tämä(kin) kierto meni ihan plörinäksi kun oli/on tuo kova selkäsärky ja piti ottaa Buranaa. Ja buranahan estää/vaikeuttaa ovulaatiota. Ja selkäkivut saattuivat juuri oviksen aikaan. :( Voi hemmetti kun ottaa päähän! Eikö ikinä onnistu.?!? Siis kun viime kierrossakin piti turvautua buranaan kun olin kipeä, mutta tosin vähemmän piti lääkettä ottaa. Tässä kierrossa oltiin juuri ovispäivänä puuhissa. Mutta yhteensä vain kaksi kertaa (kp 11 ja 13) selkäkivun takia. Olen tässä pari päivää miettinyt tässä selkäkivun kourissa, että mitä järkeä tässä on.

Jos ei nyt tärppää, niin seuraavan kierron "skippaan" yli. Ja jos kipuja sattuu olemaan, niin otan kyllä sitä buranaa. Tässä kierrossa esim. oli niin kovat kivut etten voinut kuvitellakaan että olisin pärjännyt vaan Panadolilla. No, katsotaan vielä tämä kierto, mutta seuraavan kierron yritys jää väliin. Silloin kyllä laskettuaika olisi jännitävästi joulukuun lopussa. . Mutta näin olen nyt päättänyt, että ensi kierrolla ei yritetä. Ottaa niin pattiin tämä yrittäminen kun ei vaan onnistu.

Hyvää viikon alkua!

kp 15/27-30, yk 19

Vierailija
53/53 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko alkoi negatiivisella testillä..huoh..

äitimaalta 35/30