Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaus ja väsymys, kokemusta?

Vierailija
02.03.2009 |

Eli olen raskaana rv 6, eli ihan alussa. Mutta mua vaivaa törkeä väsymys! Voisin nukkua vaikka kuinka paljon. Pitkät yöunet ja sen päälle voisin nukkua pari kertaa päivässä 2 h päikkärit. Normaalia? Tämä on toinen raskaus ja ensimmäisessä raskaudessa en ollut lainkaan väsynyt...

Huoh...tää on niin raskasta olla koko ajan väsynyt, kun pitäsi esikoisen kanssa myös jaksaa. Puhumattakaan töistä....

Elo kokemusksia, ja kauanko tätä kestää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla väsymys alkoi helpottaa tuossa...viikolla 25...

Vierailija
2/4 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan uskomatonta, yleensä olen kovin tarkka siitä mihin nukahdan ja että olosuhteet ovat täydelliset. Noina viikkoinan nukahtelin ihan mihin tahansa, se olotila oli ihan luonnoton minulle. Normaalisti jos olen väsynyt niin pilkin vaan, mutta en nukahtele. Ei sitä onneksi kauaa kestänyt....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viikkoja 15 joten alkaa jo helpottaa

Vierailija
4/4 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei jaksanut, ei yhtään mitään. Meillä esikoinen katsoi videoita ja minä nukuin, kun en kerta kaikkiaan pysynyt hereillä.

Ja mulla sitä jatkui viikolle 39 eli vain synnyttäminen vei sen väsymyksen veks. Voit arvata, että odotin synnytystä innolla. Ja kyllä se sitten helpottikin. Musta tuli ihan uusi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi