Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

()()()()()() TONSKAT maaliskuuhun ()()()()()()

01.03.2009 |

Intouduin nyt näin kuun aluksi uusia pinoja perustamaan. Jatketaampi juttua tähän.

helmikuun jutut:

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tulinpa nyt varovaisesti kurkkimaan mikä täällä on tilanne. Kivahan se on että täällä näyttää pyörivän paljon tuttuja vaikka toisaalta olisin toivonut että teistä suurin osa olisi jo päässyt siirtymään tuonne o-puolelle.

Kirjoitellaanpa nyt tällainen täysin omanapainen viesti. Eli muistin virkistykseksi, meillä pikkuneidillä on nyt ikää 1,5v. Ja kuume muhun iski uudelleen tuossa joskus marras-joulukuussa. Silloin varovasti kyselin miehen kommentteja asiaan, hän oli sitä mieltä että saisi tuo pikkupimu jäädä viimeiseksi (hänellä kun on muutama tenava hankittuna valmiiksi jo ennen minua). Hiukan tuo kommentti tietenkin masensi mieltä mutta halusin muutenkin jättää mahdollisen yrityksen aloituksen (aikaisintaan) tänne maaliskuulle. Meillä oli lomareissu varattuna helmi-maaliskuun vaihteeseen ja ajattelin että lomalla haluan vielä nautiskella drinksuja allasosastolla, joten ajattelin että palataan asiaan reissun jälkeen. Päätin olla puhumatta miehelle sen paremmin asiasta, etten suotta painosta.

Lomalta kotiuduttiin viikko sitten sunnuntaina. Heti samana iltana otin asian puheeksi, siis että haluaisin vauvan. Mies kysyi perusteluja että miksi? Totesin vain että kun tuo neitokainen on niin ihana, niin haluaisin toisen samanlaisen. Miehen ilmeitä en nähnyt koska makkarista oli jo valot sammutettu. Hetken hiljaisuutta kuunneltuani kysyin että mitäs mieltä isäntä on (hiukan yllätyin ettei heti kieltäytynyt). Vastasi ettei oikein tiedä mitä mieltä olisi. Tähän tietenkin vaadin perusteluja. Tuo neitokainen kuulemma on juuri niin ihana&helppo että se puhuisi uuden vauvan puolesta, mutta pelkää että uusi vauva olisikin sitten aivan toisenlainen. En painostanut tuolloinkaan vastausta sen enempää suuntaan tai toiseen.

Nyt sitten alkaa olla jännät paikat (ja siksi olikin pakko tulla tänne kirjoittelemaan). Edellinen e-pillerisatsi meinaan loppui viikko sitten. Eli huomenna tarvii kysyä isännältä aikooko hän ottaa sen riskin että vauva tulee vai lähteekö maksumieheksi apteekkiin. Siis nyt jännittää oikein kunnolla, mihin ratkaisuun mies tällä kertaa päätyy. Taisin jo hiukan mennä asioiden edelle, kun kävin jo katsomassa, että lasketuksi ajaksi tulisi sopivasti jouluaatto, mikäli pillerit nyt lopettaisin ja ekasta kierrosta tärppäisi :)

Nyt on mentävä nukkumaan ja jännittämään huomista.

hannnah

Vierailija
22/32 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannnah:

Kiva kun tulit laittaan kuulumisia. Mä sua jossain vaiheessa huhuilinkin. Tuuhan sit kertoon miten kävi. Toivottavasti ei tartte apteekki reissulle lähtee :). Itellä tuli tosiaan vähän yllättäviä mutkia matkaan ja mieliala ei oo ollu viime aikoina parhaimmasta päästä. Mikäli et kerenny pinosta jo lukaseen. Täytyy viä vähän sulatella asiaa, mutta toivottavasti nyt kuitenkin se tärppi saatais siitä huolimatta.

Nau:

bdbd tärpille.

Hermione:

Toivottavasti täti on löytäny perille ja pakannu jo kamppeensakin. Saitteko lääkärissä laadittua uuden sotasuunnitelman?

Ull-Maj:

bdbd sinnekin, vaikka ei sulla taida viä piinaviikko olla vai??

ON:

Ei mitään selkeitä oireita. En nyt oo oikeen siitä kiertopäivästä varma. Enimmillään se on 23 ja vähimmillään 19. Odotellaan mitä loppuviikko tuo tullessaan.

Buuffa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen isukin tullessä töistä, sanoin hänelle että hänellä on nyt kaksi vaihtoehtoa, joko ottaa sen riskin että tulen raskaaksi tai lähtee maksumieheksi apteekkiin (periaatteessa meillä on kyllä yhteiset rahat mutta tällä hetkellä mun tili on kuta kuinkin nollilla joten tarvis joko siirtää rahaa mun tilille isännän tililtä tai ottaa isäntä maksajaksi). Ukko tuohon sitten totesi heti että sitten tarvii lähteä sinne apteekkiin, sanoista huolimatta hänellä oli pilkettä silmäkulmassa. Totesihan mies tuohon vielä että onhan sitten se kolmaskin vaihtoehto: "Ei panna enää ikinä". Melkeinpä saman tien hän alkoi vetää takkia päälle, ajattelin pettyneenä että se on menoa apteekkin sitten, mutta isäntäpä menikin autotalliin puuhastelemaan jotakin. Noin tunnin kuluttua tuosta puhuttiin sitten että pitäisi mennä käymään kaupassa. Koko kauppareissun ajan sain jännätä että suunnataanko kaupasta kohti apteekkia, mutta ei, kaupasta tultiin takaisin kotiin. Sitten aloin arvuutella että oliko mies yksinkertaisesti vain unohtanut että piti käydä myös apteekissa vai oliko päätös tietoinen. Ilta meni siinä jännäillessä että toteaako mies jossain vaiheessa "hitto, se apteekki unohtui".

Illalla sit sänkyyn mennessä rohkaisin itseni ja kysyin että kumpaanko ratkaisuun isäntä nyt sitten päätyi, aikooko ottaa "riskin" raskaudesta vai eikö aio "panna" enää ikinä :) Totesi tuohon että kai me joskus taas voidaan panna, kunhan on ensin haettu lisää pillereitä. Eilen siis peiton alla vaan nukuttiin (eipä tässä vielä yli viikkoon mitään saumaa tärpille olisikaan...). Puheistaan huolimatta isännällä tuntui olevan pilkettä silmäkulmassa, joten ehkä hän sittenkin on taipunut ajatukseen vauvasta. Liitelen täällä aivan pilvissä!!!

Mies nauroi eilen kun sanoin että ajattele nyt mikä rahallinen säästö, ei mene rahaa apteekkiin ja samalla saa "hankittua" minulle sekä synttäri- että joululahjan. Mulla on huhtikuun alussa synttärit ja sanoin toivovani lahjaksi "siemenen" ja samalla tulisi myös joulupaketti (jos nyt heti tärppäis, niin laskettu aika ois 24.12.). Isäntä vaan naureskeli että ei ole ikinä kuullutkaan lapsesta joka toisi rahallista hyötyä :)

Mutta nyt tarvii lähteä ulkoilemaan Ellan kanssa, hankikin varmaan kantaa minua kun liitelen pilvissä :)

hannnah

Vierailija
24/32 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannnah:

Onnittelut miehen päätöksestä. Ovista sit vaan bongaileen. :)

Buuffa

Vierailija
25/32 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuneiti lähti viikonlopuksi mummulaan... saas nähdä uskaltautuuko isukki mun kans saman peiton alle.... ;)

hannnah

Vierailija
26/32 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnu mies sitten lopulta pehmentyä mun vauvakuumeelle. Ainakin eilen illalla suostui puuhastelemaan mun kanssa lakanoiden väliin vaikka tietää etten oo viikkoon syöny pillereitä. Noh viime yöstä nyt ei pitäis vielä mitään tulosta tulla mun kuumeeseen, täytynee tulevalla viikolla houkutella isäntää uudelleen jatkamaan harjoituksia :)

hannnah (kp 10)

Vierailija
27/32 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannnah!

on:Eilen tuntui rinnoissa vähän kuin maidonnousemistunnetta ja on ollut silleen kostea olo et tuntuu et täti ois tullut, mut kun ei oo niin päätin et tänään testailen. Ja mammaksin testissä näkyi haamu! Vähän vaalean ruskeaa tuhrua ollut phs:ssa :(. Pitää vielä myöhemmin testailla uudelleen, josko vahvistuisi...

nau dpo13

Vierailija
28/32 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Nau jo testaillut uudestaan?

Oikein paljon plussatuulia kaikille! :)

Bejpi ja Tiuhti-poju 23+5

Vierailija
29/32 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nau:

Testaa jo uudestaan kun täälä malttamattomana odotetaan :) bdbd

ON:

Eilen testattu nega, ei merkkejä tädistä. kp on jotain 26-29 kun en oikeen nyt tiedä. Pieni toivo siis vielä siintää, jos testasinkin liian aikaisin. Jos tätiä ei näy niin uus testi vasta keskiviikkona.

Buuffa

Vierailija
30/32 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä tosi stressaavaa, kun pientä ruskeaa tulee vaan. Vessareissut on tosi pelottavia. Voi kun olis vaan "vanhoja karstoja". Paleltaa koko ajan ja kohdussa nipistelee ja tissejäkin välillä. Toivottavasti huomenna ois jo vahvempi viiva...

nau kp26/28 dpo14 (rv:a ei vielä uskalla aatella)

Vierailija
31/32 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vahvempi viiva :) vaikkei vielä kontrolliviivan vahvuinen. No jännäilyä tää alkuraskaus aina on. Nyt onneks pääsen polille ultraan rv6-7. Koskahan uskaltais varata aikaa.

nau

Vierailija
32/32 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävästiin tossa aamupäiväkävelyllä kirpparilla. Siellä jo kovasti kattelin äitiysvaatteita ja vauvajuttuja, vaikkei raskaudesta ole vielä tietoakaan... Ai miten niin kuume on kova?!?

hannnah