Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PITÄKÖ SYNNYTYKSEN JÄLKEEN TEHDÄ PAPA KOE?

Vierailija
01.03.2009 |

NIIN MIITEN SE TEHDÄÄN JA PITÄKÖ MENNÄ GYNELLE? JA SATTUUKO? EN TIE NÄISTÄ ASIASTA MITÄÄN.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko, mutta sulle ei ole koskaan tehty papa-koetta? Eihän se papa satu yhtään, varsinkin jos osaa olla rentona. Sen jälkeen kun on synnyttänyt, tuollaiset pikku ronkkimiset ei kyllä tunnu missään :-)

Papahan tehdään gynellä kerran vuodessa tai vähintään joka toinen. Jos sulle ei ole koskaan tehty, niin suosittelisin käymään oikealla gynekologilla ihan oman terveytesi vuoksi.

Vierailija
2/4 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otatan sen aina vuositarkastuksen yhteydessä.......

En ymmärrä miksei kaikki tee niin.... Mutta omapahan on terveytenne......

Niin ja tampioille lisään: En ymmärrä niitäkään jotka ei käy vuositarkastuksessa.... Mutta kuten sanottu... Omapahan on terveytenne......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tk:ssa oteta papaa odotusaikana eikä ennen kuin on kulunut 6kk synnytyksestä. Lääkärin mukaan tulos ei välttämättä ole oikein ja aiheuttaa tarpeettomia uusintatestejä.

Mulle tehtiin ensimmäinen vasta 2 synytyksen jälkeen, kun laitettiin kierukka. Olin jo 27v.

Vierailija
4/4 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en muistanut milloin edellinen oli tehty..ja se ei satu normaalisti yhtään mutta silloin se tuntui ilkeältä kun emättimen limakalvot olivat raskauden jälkeen vielä aikas kuivat. mutta hengissä siitä selviää=)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän