Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä tällaiselle miehelle tai miten muuttaa omaa käyttäytymistään? auttakaa parisuhdetta

Vierailija
01.03.2009 |

Ollaan oltu yhdessä 11v ja laspi on kohta 1v.

Miestä ei saa auttaa missään asiassa ja mies ei voi auttaa minua missään asiassa.

Esimerkki: olen nukuttamassa lasta ja pyydän miestä tuomaan tuttipullon tai tutin kun itsellä on kädet täynnä hommia lapsen kanssa. Mies sanoo kohta tai mulla on nyt tässä vähän hommia. Toinen esim. mies menee vaihtamaan kakkavaippaa ja tarjoudun ottamaan vauvalta housut pois jalasta niin ettei kakka leviäisi joka puolelle, mutta mies kieltäytyy avusta....

Mies pelaa jonkin verran xboxia, mikä on musta ihan OK juttu. On sellaisessa live liigassa, eli pelaa kavereiden kanssa. Tää on musta ihan ok homma ja saa pelailla näitä pelejä. Mutta eilen meni pelaamaan samaan huoneeseen missä vauva nukkui päivä unia ja mainitsin miehelle siitä, että se ei ole mielestäni oikein vauvaa kohtaan, koska kyllä vauvankin täytyy saada nukkua rauhassa. Mies haluaa itsekin nukkua rauhassa aamuisin ja sanoo että pitää laittaa ovet kiinni ja vauva ei saa huutaa... No tästä sanomisesta mies veti kilon kokoisen herneen nenään ja on nyt myymässä xboxiaan 50€ jollekkin :D. Yritin sanoa että lopettaa hölmöilyn mutta kiukuttelu jatkuu...

Muutenkin kaikissa lapsen asioissa ollaan ihan eri mieltä. Lapsi on siis 11kk ja miehen mielestä lapselle ei saa antaa kurkkua tai leipää käteen, ettei lapsi vaan tukehdu. Lapselle annetaan vaan kaupan purkkiruokaa, mikä suututtaa mua aivan ylettömästi...

Sanokaa nyt joku jotain! Neuvokaa miten mä voisin käyttäytyä erilailla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin opettaa syömään muutakin kuin mössöä.

Miehesi reaktio tuohon pelaamisjuttuun kuulostaa murrosikäisen uholta, puhuitko nyt miehestäsi vai pojastasi?

Vierailija
2/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sen sijaan tuntuu erittäin lapselliselta hölmöltä jollei pieneen sanomiseen voi suhtautua kuin aikuinen. vanha se sun mies on??? 15v?? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi surullinen tilanteesta, enkä tiedä mitä tehdä...

Tuntuu että miehellä on "menkat koko ajan".

Meillä on hankala tilanne muutenkin menossa kun asutaan remontin takia mun vanhemmilla... tosin vanhemmat asuu muaalla...

Mihinköhän mun kannattais ottaa yhteyttä?

Ja käskin miehen soittaa tosta ruokailusta neuvolaan heti maanantaina!

ap

Vierailija
4/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-menisitte kesällä parisuhdeleirille koko perhe, ne on tarkoitettu juuri teidän kaltaisille normaaleille perheille, jossa on tavanomaista säpätystä muttei mikään vakava kriisi päällä

-mies kävisi neuvolassa lapsen kanssa yksinään

-kertoisit miehellesi, että haluaisit tehdä asioita yhdessä ja auttaa ja saada apua, koska rakastat miestäsi ja sinä ilmaiset rakkauttasi auttamalla ja koet olevasi rakastettu kun saat apua

-kuulostaa siltä, että miehesi isyys, kuten melkein kaikilla miehillä on vasta kypsymässä, hänellä taitaa olla isävaihde (huolehtii ettei lapsi tukehdu) ja lapseton miesvaihde (lapsi nukkukoon melussa, kun minä pelaan)

-kun puhut miehellesi näistä pulmista, käytä kaavaa 1. varmista että miehesi tietää että rakastat ja arvostat häntä, eli sano tämä ääneen 2. kerro ongelma LYHYESTI mielellään max 2 lauseella ja vain yksi ongelma kerrallaan ei koko suhteen syövereitä alusta saakka esim. 3. kehu miestä lisää 4. kysy mitä mies tästä ajattelee 5 ole hiljaa ja nauti siitä että sinulla on mies Eli lauseina 1. Muru, olet ihana kun vaihdat vaippoja. Rakastan sinua siksikin niin paljon kun olet niin hyvä vauvan kanssa. 2. Minusta kuitenkin tuntuu siltä, että torjut avuntarjoamiseni ja haluaisin joskus puuhata yhdessä, mikset ota apua vastaan se olisi minusta tärkeää. 3. Koska olen niin onnellinen kun meillä on n äion ihana perhe ja minulla niin komea mies. 4. Onko sinusta vaikea ottaa apua vastaan vai häiritseekö sinua, ette saa olla rauahassa 5. Miehen vastauksesta riippumatta älä pitkitä kesksutelua liikaa ainakaan millään negatiivisella, joidenkin miesten on vaikea olla sellaisessa tilanteessa.

Vierailija
5/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun toi liikkuminen on ollut tosi hankalaa lapsen kanssa kun lapsi ei tykkää olla autossa, eikä rattaissa ja liikkuminen on tosi hankalaa, mutta nyt ollaan päästy liikkumaan kun lapsikin alkaa ymmärtämään, että pääsee johonkin kun ollaan menossa.

Vierailija
6/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän keskipiste! ja kaikki pyörii pienten asioiden ympärillä ja niistä paisuu isoja...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi