Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurja vaiva tupakoinnin lopetuksesta!

Vierailija
27.02.2009 |

Kaksi viikkoa savuttomuutta takana ja nyt alkaa epäilyttää kannattaisko lähtee ostaa röökii. Olin varautunut hermostuneisuuteen, päänsärkyyn yms. mutta nyt on niin kummallinen vaiva etten ihan tämmöiseen ollut varautunut.

Eli savuttomuus on aiheuttanut ihan hirveän ummetuksen ja mahakivun. Ok ne vielä kestän ihan hyvin, mutta sen päälle on ihan hirveet ilmavaivat :(. Se haju on jotain ihan hirveetä! Kohta en kehtaa enää mennä edes kaupassa käymään ku haisen niin pahalle. Toki tunnin kauppareissun ajan voi pidätellä ilmojaan, mutta kun maha on tosi kipee muutenkin.

Eikö ois ihan sama sauhutella kun haisen kuitenkin niin pahalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paaaljon vettä ja syö kuitupitoista ruokaa, niin ummetus helpottaa. Tupakoinnissa on niin paljon vakavampia haittavaikutuksia, että ei missään nimessä kannata aloittaa uudelleen. Mahavaivat menevät kyllä pian ohi, luota vaan siihen äläkä keksi tekosyitä uudelleen aloittamiselle!

Vierailija
2/4 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kurjalta tuntuu, niin hae apteekista Duphalacia tai vastaavaa, saa kakan kulkemaan ;-) Myös pellavansiemenet auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se menee ohi, mut ei millään jaksaisi tätä.

Täytyy varmaan käydä apteekissa hakee helpotusta.

ap

Vierailija
4/4 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee taas unettomuus oireena, ihan hirveätä. Olen typeränä langennut lopetukseni jälkeen ja olen taas kypsytellyt ajatusta lopettamisesta. Tuo unettomuus hirvittää kyllä jo valmiiksi.

Sitä tupakasta tulevaa ällötystä odotellen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi