Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kireitä pikkulasten äitejä?

Vierailija
26.02.2009 |

Minä olen koko ajan tosi kireä. Siis muille kuin lapsilleni. Heille riittää kärsivällisyyttä, jaksan valvoa ja hoitaa jne. mutta typerien aikuisten kanssa palaa pinna ihan eri tavalla kuin aiemmin. En ole koskaan oikein sietänyt hitaita ja saamattomia, nyt ei ole toleranssia ollenkaan. Onko kohtalotovereita? Ärsyttää olla niin huonotuulinen "ulkomaailmassa"...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 1v ja 2,5v... ja voin myöntää, että kireä olen kotonakin. Mulla ei vaan hermo kestä jatkuvaa marinaa ja temppuilua. =(

Vierailija
2/5 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu todellakin! Ei pikkulasten kanssa eläessä oo sitä luksusta että olis normaali oma itsensä. Tää on tosi inhottavaa, mutta voimat tuntuu olevan jatkuvasti lopussa ja huumoria ei oo itsellä, ja muidenkin huumori vaan ärsyttää.

Kai tää joskus ohi menee, kun kyllähän nuo lapset kasvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väsyttää paljon se, että pitää olla koko ajan jonkun käytettävissä. Iltaisinkaan ei kotona rentouduta, vaan se on sitä jatkuvaa tahtomista ja kyselyä. Mulla ainakin menee jossain vaiheessa ns kuppi nurin. Ei tämä kauan kestä, ei ne montaa vuotta jaksa roikkua hihassa :)

Vierailija
4/5 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi on hidas, ei kuuntele, ei tajua jne.

Mutta kun en jaksa sitä samanlaista käytöstä yhtään enää aikuiselta... Viimeksi kilahdin, kun vakuutusyhtiössä oli hukattu koko meidän korvaushakemus. Siis lääkärintodistuksineen kaikkineen. Ja tyyppi vain totesi hitaasti ja flegmaattisesti, että "hanki kaikki paperit uusiksi" ja tee uusi hakemus...

Meillä toinen lapsi sairastaa paljon eli hakemuksia tulee paljon...

Vierailija
5/5 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun lapset jo nukkuu, niin sit on miehellä haluja. Kun joskus vain saisi ihan omaa rauhaaaaaa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän