Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyxän ahneus!

Vierailija
25.02.2009 |

Usutin oikein miestäni lähtemään, kun kävi selväksi, että hänellä oli salainen nainen, joka oli tullut hänestä raskaaksi ja oli kovastikin kaipuussa saada isäkin lapselleen. Ehtivät naimisiinkin kuukautta ennen lapsen syntymää, niin ei tarvinnut mennä tunnustamaan tuota lasta eli on avioliitossa syntynyt.

Minulle jäi yhteiset lapsemme silloin 2 v, 4 v ja 6 v. Exä makselee ilolla sopimamme elatukset lastemme hyväksi. Muutenkaan en ole riitaa haastanut, vaikka yllätyksenhän tuo ex järjesti, niin sovussa erossa ollaan silti. Hyvä isä edelleen lapsilleen!

Nykyinen vaimo vaan on kovin tyytymätön, kun on tippunut kotihoidontuelle ja menee ne samat elarit meille mieheltään, vaikka muuten miehen lompsa on hänelle avoin, olen ymmärtänyt.

Hyvänen aika, etsiköön sitten paremman elättäjän lapselleen, jos ei ole tyytyväinen ex-mieheeni! Minä tein parhaani, kun luovuin miehestäni suosiolla! Voiko toinen nainen enempää pyytää?

Mies ei ollut heti lähdössä, mutta sanoin, että kanna vaan seuraukset, sillä minä vahva nainen kyllä selviän lastemme kanssa, kunhan hän vaan ottaa joka toinen viikonloppu heidät ja parina arki-iltana viikossa. Ja tosiaan elarit myös, kiitos!

Haluan vain sanoa, että kerta halusit mieheni, niin pidä hyvää huolta! Lapset tulivat samassa paketissa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exäsi kannattaisi erota tuosta ja jättää suosiolla elarit maksamatta.

Vierailija
2/2 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän uusi vaimo kehtaa valittaa, että tuhlaan liikaaOMIIN lapsiini!!! No haloo, elatusmaksuista on yhdessä sovittu ja minä saan käyttää niitä miten haluan! Ja käytän rahat lapsiin, en itseeni. Silti kuuluu valitusta - uskomatonta... Ei ole minun vikani, että nyxällä on pienet tulot. Sitä paitsi kustannan lasten menoista yhtä suuren osan kuin exäni, sillä meillä on yhtäsuuret tulot ja menot. Exäni joutuu vaan elättämään nyxäänsä ja minä sijoitan rahat lasten juttuihin (ja toki ostan omilla rahoillani itsellenikin joskus jotain).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi