Ihmettelinkin jo monta vuotta että kuinka kauan Storgårdsien liitto kestää
Välillä julkkisten kannattaisi kysyä neuvoa tällaisilta äippäpalstoilta, että kestääkö suunnitteilla oleva liitto. Sivullinen näkee usein sellaista, mitä rakkauden sokaisema ei näe.
Kommentit (7)
Päivi Storgårdi sais lähtee aikuisviihdealalle.. ja nimenomaan näyttelijäksi. On sen verran kuuma milffi!
ilmeisesti aika tasapainoton ihminen. Eikös se ole myöntänyt jossain haastattelussa joutuneensa aiemmin lataamoon?
Mulle selvisi vasta linnan juhlia katsoessa että Vuokko Hovatta on sen Tiina Lymin exän kanssa.
minulla on omakohtainen kokemus erittäin itsekkäästä kokemuksesta. Yh- Päivi (silloin sukunimeltään Saharinen) muutti meidän alakertaan silloisen yksivuotiaan lapsensa kanssa joskus parimymmentä vuotta sitten.Lapsi huusi kaiket yöt kuin palosireeni koko syksyn/talven. Kun meille ostettiin koiranpentu (labbis) kevätpuolella, Päivi tuli seuraavana päivänä soittamaan ovikelloa klo 18 aikaan illalla. "Onko teillä koira? Kuule, se hyppii ja pömppii niin kauheasti, että me ei saada olla rauhassa tuolla alakerrassa." Olin ihan äimän käkenä. Koira leikki pennunleikkiä päivisin, mutta Päiville sekin oli liikaa. Enkä edes tajunnut tokaista takaisin, että tässähän on kuunneltu sun Ellin huutoa kaiket yöt.
Mulle selvisi vasta linnan juhlia katsoessa että Vuokko Hovatta on sen Tiina Lymin exän kanssa.
Aika pimennossahan sitä eläis ilman tätä palstaa!
näyttää näin iloisilta ja rakastuneilta aina. Totuus onkin näköjään toinen. Toinen pari oli Katariina Kaitue ja miehensä jonka nimeä en enää muista.....erosiva vuosi tai pari sitten.