Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika, 5-vuotias alkanut pissailemaan "ympäri vessaa".

Vierailija
24.02.2009 |

Alkaako tää jo tarkottaa sitä, että lapsi reagoi mun ongelmiin? Miehen kanssa vaikeata enkä tiedä meidän nykytilanteesta, mitä on tulevaisuus, onko se yhdessä jne. Olen ollut surullinen jne asiasta. Päiväkodissa kuulemma huomattu, että lapsi "vilkastunut" jonkun verran sanottiin siis ihan että käytöksestä huomaa asian. Vai liioittelenko mä vaan ja menen tästä lähtien kattomaan ja kädestä pitäen opettamaan lapselle miten pissataan siististi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että kuuluu lorotusääni. Joskus toki sattuu vahinkoja, mutta yleisesti pojista kaikki äänet ovat hauskoja, joten lorotus on ihan miehinen juttu!

Isommille voi sitten opettaa, että enää ei saa lorottaa keskelle, koska se kuuluu ympäri taloa tai taloyhtiötä ;)

Vierailija
2/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissailee aivan holtittomasti. Eikä ole kotona ongelmia. :) Pojalla on vaan jatkuvasti jotain hässäkkää meneillään ja ajatuksia pää täynnä. Olen kuullut, että muillakin on tuossa iässä samaa meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on vieläkin 7v. joskus tuollainen hosuja ja ruiskii pitkin kireessä tai väsyneenä

.

Vierailija
4/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut tosi siisti. Ei ole pissannut sänkyyn tai housuihin varmaan kun pari kertaa kuivaksi opettelussa. On kyllä tosiaan koko ajan menossa, että ehkä se vaikuttaa ettei jaksais keskittyä siihen pissaamiseen. On vaan niin hirvee haju vessassa aina kun on lattioilla pissaa. t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan