Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka inhoavat seksiä ja voisivat olla ikuisessa selibatissa?

Vierailija
24.02.2009 |

Yököttää pelkkä ajatuskin. Olen tosin raskaana. Samalla ihmetyttää miten samaan aikaan ihmiset ovat niin seksihulluja, että Iltalehden luetuimmat top 10 pitää sisällään kaikki seksiin viittaavat otsikot.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan inspiroi

Vierailija
22/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jaksaisi kanssa panna vaikka tuntikausia. Mä taas jaksan korkeinta 3-5min ja sen jälkeen tekee mieli potkaista päähän, kun vituttaa niin helvetisti, että eikö se osaa olla nopeampi, että se kidutus loppuisi. Ihan hirveän turhaa ja kiusallista puuhaa.

En kyllä haluaisi seksiä kenenkään muunkaan miehen kanssa. Ehkä halata ja pussata, mutta oman äijän kanssa en sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei oo ollu seksiä kahteen vuoteen kun hän ei halua/ole kiinnotunut yms...arvaan vaan kärsinkö?

Vaihdetaanko miehiä?:)

Vierailija
24/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en enää. Jotenkin ällöttää ajatuksin. Vähän niinkun miehen mieliksi kerran olen seksiin suostunu. Ällöttää miehen vihjailevat jututkin. Ärsyttää kun mies ei tunnu muusta puhuvankaan kuin seksistä.

Ehkäpä tämä tästä, kun lapset vähän kasvaa. Nyt kuitenkiin päivät täyttyvät viiden muksun hoitamisesta, niin ei siinä enää iltasella tai muutenkaan jaksa seksiin keskittyä.

Vierailija
25/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joskus käynyt mielessä edes että sulla on ihan sairaalloinen suhtautuminen seksiin?

onko sulla jotain isompiakin estoja ja patoutumia päässä asian suhteen?

ootko harkinnut sekuaaliterapiaa esim?

entäs mites sun mies, onko monesti ehdottanut jo avioeroa vai käykö vieraissa? meinaan eihän teillä ole kuin korkeintaan parisuhteen irvikuva, en mä vaan jaksiasi sellaisessa turhaan roikkua vuosia kun on kuitenkin vain yksi elämä elettävänä...

Mun mies jaksaisi kanssa panna vaikka tuntikausia. Mä taas jaksan korkeinta 3-5min ja sen jälkeen tekee mieli potkaista päähän, kun vituttaa niin helvetisti, että eikö se osaa olla nopeampi, että se kidutus loppuisi. Ihan hirveän turhaa ja kiusallista puuhaa.

En kyllä haluaisi seksiä kenenkään muunkaan miehen kanssa. Ehkä halata ja pussata, mutta oman äijän kanssa en sitäkään.

Vierailija
26/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siita syysta etta saan jokakerran jalkeen hiivan ja alapaa haisee:( Tosi inhaa ja ei olla sekstailtu 8kk'teen.... Ja nyt kun imetan vauvaa (vauva 3kk ) niin ei jotenkin kiinnosta ollenkaan..... Aiemmista lapsista ollaan sekstailtu 6vkoa synnytyksen jalkeen....

*huoh*

Itteekin harmittaa mut ei vaan haluta.

Vierailija
27/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenpainelaakkeet esim. vievat erektion mahdollisuuden ikavan usein...

Vierailija
28/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää kun mies tulee kyhnäämään viereen. Minä myös imetän, eikä ajatus seksistä tunnu mitenkään kiehtovalta. Päinvastoin etoo.

Mä olen kyllä aiempien lasten syntymine jälkeen ollu peräti seksihullu, mut enää ei kiinosta ei sitten yhtään. JA voitte vaan arvata miten mies tämän ottaa. Minkäs minä mahdan jos ei tee mieli:(

Vierailija
29/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista elämää haluaisi viettää, missä syy olla yhdessä on se että hinkataan alapäitä yhteen.

Vierailija
30/45 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taa oli hyva ja niin totta... Laheisyytta ja yhdessa oloa voi tosiaan viettaa hinkaamatta alapaitaan vastakkain...

Nyt mulla on syy hymyilla :)

Vierailija
31/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Mun kuvotus alkoi siitä kun suhteen alussa petti kummankin lapsen raskausajat ja sen jälkeenkin ja on muutaman kerran raiskannut mut. Sillä ei ole mitään elämää ja nyt kyttää mustasukkaisena mun elämääni ja vahtii haukkana. en edes uskalla myöntää, että mulla on miespuolisia työkavereita kun sitten alkaa vinkuminen ja jatkuva tekstiviesteillä pommittelu kun se luulee, että haluan vaan panna kaikkia miehiä. Jos en mä jaksa vastata ahdisteluun niin alkaa ahdistella mun kavereita ja haluaa roikkua niissä jos on hiemankin siedettävän näköisiä. Jossain vaiheessa alkaa seksin kinuamisviestien lähettäminen heillekin ja sitten mulle ollaan kiukkuisia kun en saa miestäni kuriin. Ja kaikkia naisiahan kiinnostaa kaljamahainen kaljuuntuva mies joka istuu päivät rikkinäisissä kalsareissa pelaamassa ja naureskelemassa pieruilleen.

saat mun miehen jos alkoi kiinnostaa.

Vierailija
32/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sittenkin kaikki jutut naisista totta.

Eniten mua surettaa ihmiset, jotka on nuorena löytäneet miehensä ja jo alusta asti todenneet, että seksi on inhottavaa (=ei toimi heillä). He eivät ehkä koskaan saa tietää, miten ihanaa se voikaan olla. Kannattaiskohan sen oman miehen kanssa alkaa harjoitella ihan uudella asenteella. Tai sitten vaikka piipahtaa vieraissa...

En olis kyllä koskaan kuvitellut tuota viimeistä lausetta sanovani kenellekään.

Vierailija
33/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen yleensä saakaan kummempia tuntemuksia seksissä paitsi suhteen alussa jännitystä. Yhdyntä ei tunnu erityisesti, koska emättimessä ei ole tuntohermotusta. Orgasmin nainen voisi yleensä hoitaa helpoiten itse. Mutta mutta. Mies on ollut kautta aikojen riippuvainen naisen tarjoamista seksipaleveluista koska terveellä miehellä pallit pitää päästä purkamaan ja muutenkin kovassa miehisessä taisteluyhteisössä hän on tarvinnut naisen lämpöä ja pehmeyttä. Nainen on ollut aina riippuvainen miehen suomasta taloudellisesta turvasta ja hän on ostanut jo luolamiesaikana itseleen turvatun elämän seksillä. Nykyaikoina länsimaissa tämä luonnollinen riippuvuussuhde on häiriintynyt, koska naiset ovat töissä ja ansaitsevat elantonsa eivätkä ole riippuvaisia miehen suomasta turvasta itselleen ja jatkuvasti kasvavalle pesueelleen. Koko asetelma on vinoutunut, ja miehet elävät puutteessa ja naiset ovat vahvoilla ja nujertavat miehiään. Samalla kehittyy naisvihaa, koska miehet turhautuvat eivätkä koe itseään enää miehisellä tavalla tarpeelliseksi ja moni joutuu miellyttämään ja palevelemaan naistaan jotta saisi seksiä edes joskus, Se taas on miehistä luontoa vastaan jos mikä. Näin se kuulkaas on,

Vierailija
34/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskasuarpia yms. kauneusvirheitä olen huomannut, että miehiäkin ällöttää.

Vierailija
35/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Mun kuvotus alkoi siitä kun suhteen alussa petti kummankin lapsen raskausajat ja sen jälkeenkin ja on muutaman kerran raiskannut mut.

Siis edes asua yhdessä, seksistä nyt puhumattakaan? Tai tehdä lapsia usemman kuin sen yhden....

oikeasti, JSSAP.

Vierailija
36/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et ole koskaan oppinut/halunnut oppia siitä nauttimaan?

Vierailija
37/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sun ajattelumallistas puuttuu se minulle tuttu näkökulma, että jatketaan loppuelämä saman miehen kanssa, vanhetaan yhdessä ja harrastetaan seksiä vain keskenämme, joten se vähitellen tapahtuva rupsahtaminen ei muuta kummankaan haluja mihinkään suuntaan, vaikka muuten voikin olla kausittain eri tavalla vaihtelevia jaksoja.

Vierailija
38/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimmillaan 3 minuuttia, siinäkin pidetään taukoja, että mies ei heti ihan eka työnnöllä laukeaisi, sitäkin on tapahtunut. Olen monesti niin pettynyt, että itkettää. En siis yhtään odota seuraavaa pettymystä.

Toinen syy miksi seksi ei ole kivaa, on se haju sen jälkeen ja se kestää 1-3 päivää. Ei voi mitään, mutta alapää lemuaa karsealle ja tuntuu, että muutkin huomaa sen. Helppoahan se on miehelle, tyhjentää pussit ja that's it.

Vierailija
39/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju Osmo Kontulalle!

Vierailija
40/45 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuten rakkautta ja hellyyttä riittää.

Meillä on onneksi se hyvä tilanne, että kumpikaan ei ole mikään seksin ylin ystävä. Kerran kuussa riittää mainiosti.

Ja jos ihan evolutiivisesti ajattelee, on NORMAALIA, että pienten lasten äiti ei erityisemmin seksiä (ainakaan yhdyntää) halua. Liian tiheä raskauksien väli (=liian pienen ikäerot lapsilla) on ollut jälkeläisten eloonjäännin kannalta haitallista.

Miettikääpä melkein mitä tahansa nisäkäsemoa, jolla on pienet jälkeläiset, joiden selviäminen on kiinni emon hoivasta. Hakeutuuko tällainen emo sukupuoliaktiin urosten kanssa? No ei todellakaan, ei edes silloin vaikka uros on mukana jälkeläisten hoivaamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä