Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:suurin huolenaiheesi tällä hetkellä?

Vierailija
24.02.2009 |

Mikä on suurin huolenaiheesi,mikä painaa eniten?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useaan otteeseen olen yrittänyt ottaa yhteyttä ja ei vastaa puheluihin tai edes tekstiviesteihin...Hänellä kovat ajat perhe-elämässä ja ei ilmeisesti halua apua vaikka sitä varmasti tarvii.

Vierailija
22/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi km takana ja toiveessa olisi vauva. suurin huoleni ja pelkoni on uuden raskauden alkaminen, pysyykö se sisälläni kun kaksi edellistä eivät. en siis ole vielä raskaana mutta kovasti yritetään. melko vähäinen juttu suhteutettuna muiden raha ja työ pulmiin, mutta minulle suuri asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä siitä kyselin terkkarilta ja tuumi, että on rasvapatti. On kuitenkin mennyt punoittavaksi ja tummaksi keskeltä, ollut about puoli vuotta. Kahden viikon kuluttua on aika lääkärille ja sitten saa selkoa mikä se on. S-sana pyörii päässä päivittäin.

Vierailija
24/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voidaan ostaa isompi

Vierailija
25/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 3-vuotias esikoinen on kohta viikon kakannut ja tänään myös pissannut housuun , mitä ei ole viime kesän jälkeen tehnyt. Meillä on ollut aika riitaisaa ja minä tosi väsynyt ja poika on varmasti saanut osansa. Perheeseemme syntyy vauva kuukauden päästä. Pikkusisarensa on oppinut uusia asioita ja saanut sen takia paljon "ylimääräistä" posiitiivista huomiota. Toisaalta kyse voi olla ummetuksesta, koska ongelma alkoi 3 pv:n kakkalakolla.

Sydäntä puristaa ajatus, että aiheutan esikoiselleni pahaa oloa, jota hän ei pysty muuten käsittelemään.

Vierailija
26/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sopimus loppuu kesällä, sitä ei voi uusia, jännittää löytääkö uuden työpaikan, sitä ennen kaikki hankinnat jäissä. Lisäksi huolettaa se, syntyyko vauva nro kolme ennenaikaisena (olen vuodelevossa), ja/tai tuleeko synnytyksessä isoja komplikaatioita.

Vierailija
27/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, voisit saada sieltä apua jaksaa alkoholistin rinnalla

Vierailija
28/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi raha asiat. Todellakin eniten pelkään isäni menettämistä lähiaikoina, ja kaikkea painetta lisää se, että tiedän meidän menettävän talon oman miehen työkyvyttömyyden myötä:(

Vierailija
29/29 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että olen vakavasti sairas, sjögrenin syndroomaa epäilen:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi