Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan lentänyt Finskillä Hki-Bangkok-lentoa?

Vierailija
23.02.2009 |

Millainen se MD-11 on? Onko turistiluokan painorajoitus 20 kiloa? Olin vähä pettynyt, kun esim Cathaylla se on 30 kiloa mutta hinta oli niin paljon kalliimpi...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8qvj9hit9k8qh8hd

Vierailija
2/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kälynen on Finskin palvelu ja MD11 varsinkin (hirveetä tällaselle 178 senttiselle). Olen jo kauan lentänyt Bangkokiin Tukholman, Frankfurtin tai Lontoon kautta ( esim Thai Airways, Singapore Airlines). Viimeksi tulin kanssa Finnskillä kotiin, kun oli kiire ja "puolipakko" , tuskaa oli. Ja käyn siis Bangkokissa työni puolesta n 10-15 kertaa vuodessa.

Taso on ROMAHTANUT Finnskillä kymmenssä vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja ruutua siellä MD11 koneessa. ;) Tosin, olisihan se nyt ollut ihan liian hankalaa aaveemammalle.

Vierailija
4/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuo md-11 koneet on kylla jo aikansa elaneet.

Vierailija
5/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa Finnski ihan jees, mutta ap kysyikin Bangkokin lennosta. Ja MD11-koneet on kyllä sieltä. Yhden ainoan kerran olen lentänyt "lomalennolla" Thaimaahan ja sen jälkeen en ole kyllä koko asiaa edes miettinyt. TUSKAA! Olen kanssa aika pitkä 177 ja mies 192, joten ei kiitos Finnskin pikkujalkotiloja enää koskaan. Eli lentoyhtiötä vaihdettin, onneksi on valinnan vapaus, se on HYVÄ! Siitä maksaa mielellään.

Vierailija
6/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksat mennä kiertoteitä, menen mielummin suoralla lennolla Finnairin kyydissä.

Vierailija
7/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa Finnskillä lennä. Mutta ap, saitko yhtään apuja?

Vierailija
8/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gd0f2786893cb5zo

Vierailija
9/19 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Finskin koneessa ei ole sitä hlökohtaista viihdekeskusta, joka on kieltämättä aika kiva. Mutta lyhyt lentoaikaa korvaa sen kyllä aika hyvin. Lentokoneruoka nyt on aina lentokoneruokaa, mutta ei se musta mitenkään poikkeuksellisen huonoa ollut. Palvelu riippunee henkilökunnasta. Toiset ovat palvelualttiimpia kuin toiset, mutta eipä mulla senkään suhteen ole mitään valitettavaa enimmäkseen ollut. Tympeintä palvelua pitkään aikaan oli Air Francen lennolla...

Jos mun pitäisi lentää Bangkokiin, lentäisin ehdottomasti Finskillä suoran ja lyhyen lennon takia...

Vierailija
10/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälysiä koneita kälysellä palvelulla.

Vierailija
11/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennä cathaylla, mikäli rahasi riittävät!

Vierailija
12/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesinkin kyllä et Finnairin palvelu on mitä on mutta ajattelin, et jospa ne olis ees kaukolennoille vähä panostaneet. Millainen ruoka on?

Vierailija
13/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennä cathaylla, mikäli rahasi riittävät!

Saa kai sitä kritisoida lentoyhtiön palvelua, jos siitä 700 euroa maksaa?

Vai onko Finnairin kritisoiminen sama kuin kritisoi suomalaisuutta ja rakastaa vaan ulkomaita?;)

Vierailija
14/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se riitä, nin eikö silloin pidä ottaa se parempi, vaikkakin kalliimpi palvelu?

turhaa valitusta, väitän edelleen.

Vierailija
15/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se riitä, nin eikö silloin pidä ottaa se parempi, vaikkakin kalliimpi palvelu?

turhaa valitusta, väitän edelleen.

Anna jo olla.

Vierailija
16/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla lennä.

Vierailija
17/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Bangkokin lennolla. Siitä on tosin jo pari vuotta, mutta ruoka oli hyvää ja sitä oli useampi kerta ja lapsetkin viihtyivät mainiosti. Itse lennän aina Finnairilla, en halpiksilla, en muilla, sillä suomenkielinen, luotettava lentoyhtiö on tosiaan se, jota tarvitsen ja arvostan.

Vierailija
18/19 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Finskin kone Bangkokin lennolla on tosi kämänen. Itse upgradasin lentoni business-luokkaan, kun tiesin jalkatilojen olevan älyttömän pienet. No eipä parantunut paljoakaan. Esimerkiksi omia monitoreja ei ollut, eikä penkkikään kallistunut kuin muutaman kymmenen senttiä ja jalkatuki nousi saman verran.

Itse asiassa monen yhtiön economy-luokka on yhtä hyvä kuin Finskin business noissa vanhoissa MD-11 koneissa.

Silti suosin Finnairia, kun sillä säästää usein monta tuntia matkustusajassa (=aikaisemmin kotona), vaikkei laatu niin päätä huimaakaan.

Myös Bangkokin lennolla. Siitä on tosin jo pari vuotta, mutta ruoka oli hyvää ja sitä oli useampi kerta ja lapsetkin viihtyivät mainiosti. Itse lennän aina Finnairilla, en halpiksilla, en muilla, sillä suomenkielinen, luotettava lentoyhtiö on tosiaan se, jota tarvitsen ja arvostan.

Vierailija
19/19 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nukkumisesta ei kerta kaikkiaan tule mitään.

Mielummin lueskelen ja katson elokuvia hyvin nukutun yön jälkeen.