Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammaslääkärille

23.02.2009 |

Mitens hammaslääkärillä käynti? Olen ihan alkuraskaudessa, noin 6 rv ja aika oli tilattu jo ennen raskautta ja pakko on jotain sille hampaalle tehdä. Ovatko puudutteet ihan harmittomia vai olisiko paras pyytää panemaan vähemmän puudutetta? Kerran yksi tuttu hammaslääkäri teki niin, enkä edes huomannut mitään eroa. Harmittaa vaan, kun olisi jo yli sen kolmen kuukauden.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa mennä hammaslääkäriin. Laittaavat puudutteen mutta pyydä laittamaan sitä mikä käy raskausaikana.

Minulle on tehty kaksi juurihoitoa ja visurinpoisto nyt ja taitaa kolmas juuri alkaa vihoittelemaan. Parempi on hoitaa nyt hampaat sillä hoitamattomana saattavat kuulemma aiheuttaa ennen aikaisia syntymiä. Onneksi nykyään on sellaisia aineitakin hammaslääkärillä että niitä voidaan raskausaikana käyttää.

Onnea raskaudellesi

Vierailija
2/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hoitaa hampaat. Voivat kuulemma aiheuttaa ennen aikasia syntymiä jos ei hoida. Pyydät vain sen puudutteenjoka käy raskausaikana. Minulle on nyt raskausaikana tehty kaksi juurihoitoa ja visurinpoisto ja onneksi ne on nyt tehty.

Onnea raskaudellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun palvelu ilmoittaa että on pois käytöstä ja poistaa viestini...mutta kas nyt vastaukseni on sitten kahteen kertaan. No kertaus on opintojen äiti..

Vierailija
4/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hammaslääkärissa muistaakseni viikoilla 9-11, eka poisti kaks viisuria viikon välein ja sit vielä paikkas yhden. Esitietolomakkeessa luki että olen raskaana ja sit puhuttiin siitä kun ei voinu ottaa röntgenkuvia.

En sit tiedä mitä puudutteita käytti, mutta uskon että osasi asiansa. :)

Kannattaa tosiaan käydä hoitamassa hampaat, kun eikös raskauden aika myös sylki muutu jotenkin ja hampaat reikiintyy helpommin..?

Bejpi rv 19+0