Kolmosten viikko 9
Kommentit (27)
Niin täti tuli ajallaan tänne tänään eli kierto 26 pv. Ovistesti plussaa kp 15 ja mielestäni itse ovulaatio tapahtuu yleensä kp16, joten luteaalivaiheeksi tulee 10-11pv. No, ens viikolla on gyne, joten täytyy kysellä onko se riittävä.
Vähän on surullinen olo, olin jotenkin niin varma viikko sitten, että nyt kyllä tärppää. Nyt voisi lopettaa ovistikuttelut, kun vois olla parempi ettei raskautuisikaan pariin kuukauteen, jotta saadaa paluumuutto hoidettua jotenkin järkevästi eli ei yhtä aikaa mahdollisen synnytyksen kanssa.
Pikkupippurille toivorikkaat onnittelut.
Bamboe: Oireet on sulla kyllä hyvin lupaavia. Milloin testailet?
Emu, yk 4, 1/26
Bamboen oireen kyllä kuulostaa hyvältä. Tsemppiä sinne.
Surkille tervetuloa. Taitaa sinun kohdallasi tulla lyhyt vierailu, koska oireesi kuulostavat lupaavilta.
Itse en ole toiveikas (tai ihan vähän) ja oireitakaan ei ole. Mulla ei oireita plussa raskauksista ole ollutkaan ennen plussaa, tai oireet olleet ihan samanlaisia tuli plussa tai ei (se keltarauhashormoni). Joskus etomista, nippailuja vatsassa, turvotusta ym. Jotenkin vaan tunne ollut silloin erilainen kun olen plussannut, se naisen vaisto???
kolmosmuru yk 1, kp 28 tai 24/ 28?
Kirjotin ja lähetin viestin ja olin olevinaan katsonut, että se tuli, mutta nyt sitä ei näykään. Kummallista.
no tässä viesti:
Bamboen oireen kyllä kuulostaa hyvältä. Tsemppiä sinne.
Surkille tervetuloa. Taitaa sinun kohdallasi tulla lyhyt vierailu, koska oireesi kuulostavat lupaavilta.
Itse en ole toiveikas (tai ihan vähän) ja oireitakaan ei ole. Mulla ei oireita plussa raskauksista ole ollutkaan ennen plussaa, tai oireet olleet ihan samanlaisia tuli plussa tai ei (se keltarauhashormoni). Joskus etomista, nippailuja vatsassa, turvotusta ym. Jotenkin vaan tunne ollut silloin erilainen kun olen plussannut, se naisen vaisto???
kolmosmuru yk 1, kp 28 tai 24/ 28?
Aamulla ovistestiin tuli hieman kontrolliviivaa haaleanpi viiva ( niin, kyllä, mä sanoin etten tikuttele tässä kierrossa :) ) ja peittoa heiluteltiin aamulla. Huomenna lienee sitten viiva vahvenpi ja peiton heiluttelu jatkuu...Vielä ei ole onneksi lemmenleikit pakkopullaksi muuttunut, vaan ihan mielellään touhuillaan. Vaikka kyllä tuo appivanhenpien läsnäolo hieman touhuilua rauhoittaa, hih!
Meillä nousee naapuritonteille kaksi taloa, joista toiseen syntyi vauva tammikuussa ja toiseen syntyy vauva ihan lähiaikoina. Toivottavasti meille tulee jouluvauva!!!
Mä niin toivon tänne niitä plussauutisia! Testailemaan arvon rouvat!
Minsku jolla jo kevättä rinnassa yk3 kp 14/30-31
Bamboe: Tsemppiä sinulle! =)
Minsku: Toivotaan, että tärppää! :)
Itse tässä odottelen taas ovista saapuvaksi. Hyvä uutinen on se ettei mies lähdekään mökille ensi viikonloppuna jolloin ovis luultavasti on (tuli este).
Mutta toiveet ei ole kovin korkealla. Jotenkin tuntuu ettei tämä kuumeilu innosta nyt yhtään. Ja täytyy myöntää, vaikka varmaan onkin tosi turhamaista, että enemmän toivon alkuvuoden vauvaa. Aajttelin sen sillä lailla, että loppuvuodesta on niin pimeää ja silloin olen muutenkin väsynyt, Mutta tietysti jos nyt tärpää, niin otan sen kiitollsiena vastaan. Pelottaa vaan kun kaksi kertaa on mennyt kesken, kun keväällä olen tullut raskaaksi. Se tunne on jossain tuolla "takaraivossa".
Mutta näin.
Koko viikon on jomottanut päätä ja poskiontelonkin on ollut kipeä. Varmaan lääkäriin tässä pitäisi mennä. En ole vielä viitsinyt kun ei ole tuntunut niin kamalan kipeältä. Mutta kaipa vihdoin pitäisi varata aika sinne. Mutt asitten jos taas on poskiontelon tulehdus, niin saan antibiootit ja siitä tulee sitten taas hiiva ja ei voi touhuta. Eli... No katsotaan nyt. Hartiatkin on jumissa. *vali, vali*
Mukavaa sunnuntaita! :)
Kp 7/27-30, yk 18 (??)
Käyn usein lueskelemassa viestejänne ja ajattelin nyt itsekin kirjoitella. Meillä on ennestään kaksi poikaa 04/04 ja 01/06, nyt kolmannnesta haaveilen. Mies ei ole ihan yhtä innoissaan, mutta kolmas saa kuitenkin tulla jos on tullakseen :) Meillä ei siis yrittämällä yritetä, mutta toki itse noita tärppipäiviä laskeskelen ja yritän niihin aikoihin miestä houkutella peiton alle ;) Ja tässä kierrossa touhuilimme mielestäni juuri oikeaan aikaan, kaksi edellistä raskautta ovat saaneet alkunsa kp 14, joten toivotaan että nytkin tärppäisi! Vaikka eihän se nyt tietenkään aina niin vaan onnistu, mutta toivotaan parasta.
Mua on kohta viikon verran huimannut, en käsitä mistä se johtuu. Tässäkin kun pöydän ääressä istuskelen, niin päässä vippaa. Viimeksi raskaana ollessa mulla oli myös "oireena" huimausta, joten eihän sitä koskaan tiedä josko tämä olisi vaikka sitä itseään :) Piinaviikkoa siis täällä elellään. Mullahan on tietysti vaikka mitä muitakin oireita: metallinen maku suussa, ajoittainen alavatsan/selän jomottelu, vilunväristykset, väsymys, etova olo - näitähän löytyy, ovat muka ihan samoja kuin ennen edellistä plussaa. Olisivatko kuitenkin mielikuvituksen tuotetta vaan?! Kiva kuitenkin jakaa täällä näitä piinailutuntojaan :)
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!
Surkki
kp 23/24-35
(ovis oli limoista päätellen kp 14-15 paikkeilla, joten alle 30 päivän kierto pitäisi olla tulossa tällä kertaa)