Kumpi kaksikosta kauniimpi?
Vielä kuitenkin yksi kysely ennen ristiäisiä. Etunimessä ollaan siis nyt päästy yksimielisyyteen ja prinsessasta tulee Isabella ja viimeinen nimi on Lumianna. Mutta kertokaapas mielipiteitä kumpi olisi kauniimpi keskinimi.
Isabella Minni Lumianna
Isabella Minja Lumianna
Ja veljien nimet vielä kertaalleen, jos auttavat päätöksen teossa
Benjamin Jooa Samuel
Daniel Miro Jeremias
Kasimir Lenni Sebastian
Joonatan Eeli Kristian
Marius Timi Alexander
Kommentit (4)
Mielestäni paras olisi kyllä Isabella Minni Lumia, mutta sehän ei enää ollut teillä nuissa vaihtoehdoissa.
ja minustakin paras olisi ollut
Isabella Minni Lumia, mutta koska ei ehdolla, niin ääni Minjalle, sillä Minni Lumiannassa häiritsee tuo "ännännää".
Mutta Isabella Minja Lumianna on todella kaunis yhdistelmä kyllä sekin.
Toivottavasti et pahastu, mutta minä kyllä "armahtaisin" tyttöä ja yksinkertaistaisin ja lyhentäisin tuota nimiyhdistelmää... Nythän tytölle tulee teknisesti jo viisi nimeä!! (Isa-Bella-Lumi-Anna plus se keskimmäinen nimi)...
Jos sinne väliin halutaan vielä nimi, niin antaisin kahden pitkän naisellisen nimen väliin ihan lyhyen, mutta superkauniin ja naisellisen, eli
Isabella Mia Lumianna .. jaa mutta sitten tulee toistoa MIA luMIAnna... Hmm..
Voisko nimi olla Isabella Mia Lumi? Isabella Mianna? Isabella Lumi Anna?
(Mun mielestä Minni on ihmiselle liian lempinimenomainen nimi ja Minjassa tökkii nj-äänne, joka ei vaan kertakaikkiaan ole kaunis mun korvaan).
Minjan. Kun 1. ja 3. nimessä on geminaatta, niin minusta Minja solahtaa siihen väliin sujuvammin kuin vielä yksi geminaatallinen nimi.