Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi kaksikosta kauniimpi?

22.02.2009 |

Vielä kuitenkin yksi kysely ennen ristiäisiä. Etunimessä ollaan siis nyt päästy yksimielisyyteen ja prinsessasta tulee Isabella ja viimeinen nimi on Lumianna. Mutta kertokaapas mielipiteitä kumpi olisi kauniimpi keskinimi.

Isabella Minni Lumianna

Isabella Minja Lumianna

Ja veljien nimet vielä kertaalleen, jos auttavat päätöksen teossa

Benjamin Jooa Samuel

Daniel Miro Jeremias

Kasimir Lenni Sebastian

Joonatan Eeli Kristian

Marius Timi Alexander

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minjan. Kun 1. ja 3. nimessä on geminaatta, niin minusta Minja solahtaa siihen väliin sujuvammin kuin vielä yksi geminaatallinen nimi.

Vierailija
2/4 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paras olisi kyllä Isabella Minni Lumia, mutta sehän ei enää ollut teillä nuissa vaihtoehdoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minustakin paras olisi ollut

Isabella Minni Lumia, mutta koska ei ehdolla, niin ääni Minjalle, sillä Minni Lumiannassa häiritsee tuo "ännännää".

Mutta Isabella Minja Lumianna on todella kaunis yhdistelmä kyllä sekin.

4/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et pahastu, mutta minä kyllä "armahtaisin" tyttöä ja yksinkertaistaisin ja lyhentäisin tuota nimiyhdistelmää... Nythän tytölle tulee teknisesti jo viisi nimeä!! (Isa-Bella-Lumi-Anna plus se keskimmäinen nimi)...

Jos sinne väliin halutaan vielä nimi, niin antaisin kahden pitkän naisellisen nimen väliin ihan lyhyen, mutta superkauniin ja naisellisen, eli

Isabella Mia Lumianna .. jaa mutta sitten tulee toistoa MIA luMIAnna... Hmm..

Voisko nimi olla Isabella Mia Lumi? Isabella Mianna? Isabella Lumi Anna?

(Mun mielestä Minni on ihmiselle liian lempinimenomainen nimi ja Minjassa tökkii nj-äänne, joka ei vaan kertakaikkiaan ole kaunis mun korvaan).