Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten naisen kannattaa aloittaa jutustelu kun on kiinnostunut?

Vierailija
21.02.2009 |

Työpaikalla siis, työskentelen toimistossa ja lähelläni on mies josta olen kiinnostunut, mutta sekin vähä mitä puhumme on työasioita, jonkinlaista silmäpeliä välillämme on, mutta itse olen aivan kipsissä kun en keksi miten aloittaa keskustelu jostain muusta kuin työasioista. Antakaas vinkkejä mistä aiheesta olisi luontevinta aloittaa juttelu, ilman että se heti paljastaa että voisin vaikka heti hypätä vällyjen väliin hänen kanssaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on että me äijät ei omata kuitenkaan telepaattisia kykyjä.

Joten pakkohan sun on jotain tehdä tai sanoa.

Pyydä se syömään tai leffaan? Tai työpäivän päätteeksi drinkille?

Mitä pahaa noissa on?

esim.

a) Pera hei, mä ajattelin mennä tänään duuniin jälkeen yhdelle, tuuks sä messiin?

b) Pera mulla ois tässä pari lippua leffaan ja mun kaveri ei pääsekkään lähtisiks sä mun kaa niin ei mee liput hukkaan? (vinkki) Valitse jännä tai pelottava leffa niin saat takertua kiinni.

c) et sano mitään vaan laitat vibraattorin surisemaan/pyörimään pöydällesi, jos ei karkaa niin tiedät että natsaa varmasti ;)

d) odotat että hän tekee jotain = muistelet sitten vanhainkodissa ja mietit että millanenkohan Pera olis ollu.

Vierailija
2/7 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nimittäin siis tiedä hänestä vielä mitään, muuta kuin aseman työpaikalla ja nimen, olen juuri aloittanut ko. työpaikassa. Pitäis ensin urkkia jotenkin että onko hän ehkä varattu, tai ei se oikeastaan kiinnosta sillä jos hän on valmis niin mulle riittää vaan pieni seikkailu. Mut jos pyydän heti häntä ulos niin nolaan itseni totaalisesti jos hän vaikka ei olekaan kiinnostunut. Heittäkää joku aihe mistä kannattais koittaa kysellä/jutella, kunhan nyt alkuun pääsis, eikä mua tosiaan nää jutustelut sinänsä kiinnosta, kunhan nyt vain varmistuisi siitä onko hän kiinnostunut niin sit voin vaikka pyytää sinne drinkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää joku aihe mistä kannattais koittaa kysellä/jutella, kunhan nyt alkuun pääsis, eikä mua tosiaan nää jutustelut sinänsä kiinnosta, kunhan nyt vain varmistuisi siitä onko hän kiinnostunut niin sit voin vaikka pyytää sinne drinkille.

ni ei oo kyllä kauheesti toivoo koko suhteella. Jos et oikeasti itse keksi sanottavaa, niin miten luulet tän miehen säilyttävän kiinnostuksensa??

Toki voit kompensoida asiaa olemalla helvetin upea, mutta toisaalta jos olisit sellainen, mies olisi itse lähestynyt sinua jo.

Lusikka kauniiseen käteen, mizzzz!

Vierailija
4/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tunnetusti ovat kiinnostuneet teknisistä jutuista, rakentamisesta, auton moottoreista, lentokoneista, moottoripyöristä, maailmanhistoriasta, politiikasta ja laskutoimituksista.

Teet häneen takuulla vaikutuksen, jos vaikka ostat Tekniikan Maailman tai Moottoripyörälehden tai Veneilylehden tai Akateemisesta kirjakaupasta buurisotaa käsittelevan teoksen; lukaiset jonkun osan, niin että osaat sen melkeinpä ulkoa ja kerrot tälle mielenkiinnon kohteellesi, että olet tässä mennä iltana jäänyt vähän jumiin ko mielenkiintoisen aiheen kanssa. Ja mätkäiset lehden/kirjan hänen eteensä ja kysyt, mitä mieltä hän on ko kysymyksestä.

Silloinhan teillä on konkreettinen, miestä kiinnostava aihe, jossa hän lisäksi voi esittää, kuinka paljon fiksumpi hän on kuin sinä. Ja sitten vain katsot häntä ihaillen ja sanot, että aihe kiinnostaa sinua ihan mielettömästi - josko mies ehtisi joskus hieman syventää sinun tietouttasi teeman ympäriltä.

Tosin kannattaa sitten opetella valitsemastasi teemasta ainakin perussanasto.

Tsemppiä! Kerrot sitten kanss meille KAIKILLE, miten siinä kävi, jookosta!

en nimittäin siis tiedä hänestä vielä mitään, muuta kuin aseman työpaikalla ja nimen, olen juuri aloittanut ko. työpaikassa. Pitäis ensin urkkia jotenkin että onko hän ehkä varattu, tai ei se oikeastaan kiinnosta sillä jos hän on valmis niin mulle riittää vaan pieni seikkailu. Mut jos pyydän heti häntä ulos niin nolaan itseni totaalisesti jos hän vaikka ei olekaan kiinnostunut. Heittäkää joku aihe mistä kannattais koittaa kysellä/jutella, kunhan nyt alkuun pääsis, eikä mua tosiaan nää jutustelut sinänsä kiinnosta, kunhan nyt vain varmistuisi siitä onko hän kiinnostunut niin sit voin vaikka pyytää sinne drinkille.

Vierailija
5/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei juuri näin

Vierailija
6/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ole kiinnostuneita autoista , tekniikasta, jääkiekosta tai makkarasta. Mies voi olla kirjallisuuden ystävä, musiikin kuuntelija, kultturipersoona, tai viiniasiantuntija. Ehkä hän pitää teatterista. Ehkä miestä kiinnostaa seksi sheivatun naisen kanssa. Ehkä mies onkin homo. Mies voi olla myös kova kuntoilemaan, mitä liikuntaa harrastaa? Onko mies kiinnostunut politiikasta. Onko eri puolueen kannattaja kuin sinä? Ota selvää onko teillä mitään yhteistä kiinnostuksen aihetta. Jos ei ole niin edes seksi ei kannata sellaista liittoa kovin pitkään. Pitääkö mies lihavista, laihoista, tummista, vaaleista, punatukkaisista naisista. Onko uskovainen pöljä tai ateisti, kenties saatanan palvoja, joka uhraa sinut seuraavan täydenkuun aikaan. Harrastaako metsästystä, kalastusta, painiotteluissa käyntiä, kuorolaulua tai pilven polttoa? Heh heh. Tee nyt kuitenkin jonkinlainen aloite. Mies voi haluta ihan samaa mutta ei uskalla, ettei syytetä työpaikka-ahdistelusta. Mutta älä nyt ihan ekaksi työnnä kättä miehen haaroihin ja ala vatkata kullia.

Vierailija
7/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma asiaan. Älä vatvo ja ihmettele vaan toimi:

- Ensiksikin toteat hänelle puolihuolimattomasti, että hiihtolomat on nyt sitten lusittu ja että mitä hän teki PERHEENSÄ kanssa: tuliko käytyä pitkälläkin lomalla yms.

- Jos mies vastaa, että ei ole perhettä/naisystävää, niin sitten pyydät häntä oluelle kanssasi. Ja siellä sitten tutustut häneen paremmin ja saat tietää mieltymyksistä. Tämän jälkeen näet voiko suhteesta tulla mitään.

- Jos miehellä on perhe, suosittelen, että jätät koko asian sikseen. Tulee vain kaikille helvetillisiä morkkiksia. Tai sitten teet pikkuisilla vihjeillä (pukeutuminen yms ruumiin kieli) tiedoksi, että panot kiinnostavat. Ja jätät siis aloitteen tekemisen hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän