Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All inclusive-matkoja varaavat ovat lihavia ihmisiä

Vierailija
21.02.2009 |

Heti matkatoimistoon astuvista lihavista ihmisistä tietää, että jaahas all inclusivea menee kaupaksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten me. Tosin me emme varaa matkojamme matkatoimistosta vaan suoraan hotellista.

Ihana porvoolainen kuitenkin. Yritys hyvä 10.

Vierailija
2/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylipainoinen, mutta en halua all inclusive -lomaa juuri sen takia, että rakastan ruokaa. Minusta lomalla on ihanaa syödä erilaisissa ravintoloissa. En voisi kuvitellakaan syöväni aina samassa hotellin ravintolassa.

Ja jotta ap voisi paheksua lisää, tässä mittäni 170 cm ja 88 kg :-). Tavoitteena on kyllä pudottaa ainakin 8 kg ennen kesän lomamatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä jokaisena päivänä on vielä erilaiset ruoat

Mä olen ylipainoinen, mutta en halua all inclusive -lomaa juuri sen takia, että rakastan ruokaa. Minusta lomalla on ihanaa syödä erilaisissa ravintoloissa. En voisi kuvitellakaan syöväni aina samassa hotellin ravintolassa.

Ja jotta ap voisi paheksua lisää, tässä mittäni 170 cm ja 88 kg :-). Tavoitteena on kyllä pudottaa ainakin 8 kg ennen kesän lomamatkaa.

Vierailija
4/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään vaan joutuvat tilaamaan netistä tai siiten matkamessuilta, koska messukeskuksen takaseinän saa auki ja läskit pääsee sieltä vyörymään hirvittävänä massana.

ap, tiäks mitä, etsi itselles uus harrastus, ei susta oo provoilijaks.

Vierailija
5/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole varaa ostaa edes ruokia ilman luottokorttia?

Vierailija
7/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin käytetään korttia.

Ihana provonjatko. Et saanut provosoitua. :)

Vierailija
8/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka EI jaksa odotella sitä laskua tunti tolkulla.

Ihana ettet sinä ainakaan ole laiska kun jaksoit saman avauksen tehdä myös 2+:lle :) Sinä pikku simppeli ihminen.

Vierailija
9/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän perhe oli siinä hotellissa ainut, joka ei ollut ottanut all inclusivea. Ja oltiin muuten koko porukan läskeimmät. Että se siitä.

Vierailija
10/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse velaksi lomailla

Mieluummin käytetään korttia.

Ihana provonjatko. Et saanut provosoitua. :)

Vierailija
11/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös että rahat saa ihan automaatista nostettua myös siellä ulkomailla

Ja sitäpaitsi (ja nyt rupesi naurattamaan) ellet nyt Nordean kortilla nosta Ruotsista niin nimenomaan nostat sitä rahaa Visallasi tai Masterillasi luottopuolelta ja nämä nostot saat luottokorttilaskullasi maksaa kuukauden kuluttua.

Tosiaan - kun sä nostat rahaa luottokortilla automaatilta ulkomailla niin luottokorttilaskullehan ne nostot tulee. Ei ne sun tililtä suoraan mene. Joten velaksi elää sekin joka nostelee käteistä lomalla. Ja maksaa sit kans siitä koron.

Vierailija
12/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös että rahat saa ihan automaatista nostettua myös siellä ulkomailla

Ja sitäpaitsi (ja nyt rupesi naurattamaan) ellet nyt Nordean kortilla nosta Ruotsista niin nimenomaan nostat sitä rahaa Visallasi tai Masterillasi luottopuolelta ja nämä nostot saat luottokorttilaskullasi maksaa kuukauden kuluttua.

Vierailija
13/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan - kun sä nostat rahaa luottokortilla automaatilta ulkomailla niin luottokorttilaskullehan ne nostot tulee. Ei ne sun tililtä suoraan mene. Joten velaksi elää sekin joka nostelee käteistä lomalla. Ja maksaa sit kans siitä koron.

Siis luuliko joku että jos luottokortilla nostaa rahaa ulkomailla niin se menee omalta tililtä heti se nostoveloitus? Voi tyttörukka, kyllä se ihan luottokorttilaskulle tulee.

Vierailija
14/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kahdessa eri paikassa lasten kanssa ja kyllä siellä oleminen on LOMAA... Ei paljon ahdista. Ruoka kyllä vaihtelee ihan tarpeeksi viikon aikana ja onhan siellä sitä saatavilla useasta paikasta koko päivän. Ei tarvitse rahaa kantaa mukana ja voi hakea juotavaa,syötävää yms silloin kun siltä tuntuu....Niin ja ollaan laihoja ihmisiä =)

Vierailija
15/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuliko joku että jos luottokortilla nostaa rahaa ulkomailla niin se menee omalta tililtä heti se nostoveloitus? Voi tyttörukka, kyllä se ihan luottokorttilaskulle tulee.

Vierailija
16/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi maksaa siitä että nostaa tililtä rahaa ulkomailla?

Suoraan Luottokunnan sivuilta:

Suomessa ja ulkomailla

Visa Electronilla voi maksaa Visa Electron -tunnuksella merkityissä ostospaikoissa kotimaassa ja ulkomailla. Käteistä voi nostaa kotimaassa pankkiautomaateista ja ulkomailla ja Visa-automaateista, joita on noin 800 000 kappaletta eri puolilla maailmaa. Euromääräisistä käteisnostoista automaateilla ei peritä kuluja. Muiden valuuttojen nostoista asiakkaalta veloitetaan 2 euroa + 2,5% nostosummasta

Vierailija
17/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme taannoin AI-lomalla. Oli ihanaa, helppoa, hyvää ja rentouttavaa. Lapsiperheelle erittäin helppo ratkaisu valita AI, jolloin ei tarvitse etsiä ravintoloita. Seuraava lomammekin tulee olemaan AI, ainakin jos lapset ovat vielä alle 10-vuotiaita.

T. äiti, isä ja 4 lasta - kaikki hyväkuntoisia ja normaalipainoisia

Vierailija
18/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla ainakin menee suoraan tililtä kun nostan ulkomailla. Ei mun kortissa edes ole mitään luottopulta kun on ihan tavan pankkikortti...

Vierailija
19/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla ainakin menee suoraan tililtä kun nostan ulkomailla. Ei mun kortissa edes ole mitään luottopulta kun on ihan tavan pankkikortti...

Millä pankkikortilla muka saa nostettua rahaa ulkomailta? Ok, Nordean kortilla Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta mutta muuten...

Et kai ap luule että kaikilla maailman pankeilla on automaattinen yhteys toistensa tileihin? Näin ei vaan yksinkertaisesti ole.

Vierailija
20/21 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei - tavallisella pankkikortilla ei saa rahaa automaatista ulkomailla. Visa Electronilla saa (mutta vain sen takia että Visa Electron on aikaansaanut oman järjestelmänsä jonka kautta tsekkaus onnistuu) mutta maksusta jos ei matkusta euroalueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi