Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sanotte: aion olla kesällä -20 kg hoikempi :)

Vierailija
21.02.2009 |

Ja tiedän sen onnistuvan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kuin että kannustan kovasti...laihdutatko ihan "normaalisti" vai synnytätkö ?

Vierailija
2/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä mikä olisi paras systeemi mun tilantessa. Mä imetän 1-2 kertaa vuorokaudessa ja muuten saa vauva 6kk lisämaitoa/soseita. Ihmedieeteille en viittis vielä alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun siihen pieneen ryhmään jolle karppaus ei ole hyvä painonpudotukseen. Laihduin 4kk:ssa vain 4kg vaikka lopussa pidin kaloreissakin -500 kalorin vajetta. Mutta muuten voin LOISTAVASTI!

Vierailija
4/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ennen pitäisi saada pois kymmenen kiloa, että mahtuisin niihin farkkuihin, jotka olen tilaisuutta varten ostanut. Jos ei onnistu, niin sitten tunnistatte minut siellä konsertissa, kun saavun paikalle pelkät erotiikantappajasloggit jalassa ;-)

Vierailija
5/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis -20 kiloo lähtee toukokuunloppuun mennessä. Viimeksikin onnistuin ja paino pysyi pitkään kurissa. Nyt välissä on yksi raskaus ja paino taas huippulukemissa. Tohon tavoitteeseen pääsee jos oikeasti haluaa. Matkalle ei vaan mahdu yhtään repsahduksia, hiki-liikuntaa tarvii joka päivä ja kaikki vaalee vilja ja sokerit veke. Lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia, hedelmiä!

Tsemppiä, mukana hengessä ollaan!

Vierailija
6/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se "terveellinen" laihdutustahti on n 0,5kg viikossa niin miten se jollain onnistuu noin vaan tuolla tahdilla?

Vierailija
7/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän se tietenkään ole terveellistä eikä taatusti helppoa saada kahta kiloa viikossa painoa veke. Itse tiedän onnistuvani näistä kiloista lähtiessä kiloon viikossa. Se onnistuu, kun on yhteensä pian vuoden kokemus sokeriarvojen mittaamisesta RD:n hoitona. Oppi aika perusteellisesti, mikä nostaa verensokeria, eli mitä ja koska voi syödä. Siihen sitten lisäksi vielä hikiliikunta.

Vaan sitä tässä hiukka ukkokulta pelkää, että jos ei pudotus onnistu ja mää olen siellä Ratinassa sloggeilla ja innostun viskaamaan ne sinne lavalle! Hmm.... Pitäiskö tässä perustaa jonnekkin nettiin joku oma palsta meille "Kilot veke 2.6. mennessä" porukalle?

Vierailija
8/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekkn tässä yritetään kovasti... =)

Vierailija
9/9 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutrilettiä juuri hörpin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme