Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAAAUUUU, koskee lapaluun kohdille selkaan ja samalle kohdalle vahan rintaan????

Vierailija
20.02.2009 |

Sellainen lihaspiikin tyylinen kipu, on pirun kipea! Sormella painamalla loytyy tuo kipupiste, eihan voi olla sydan??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt asken pamahti selkaan se kipupiste. Mitaan muuta ole ollut avuksi joten pyysin mun 8-vuotiasta kyynarpaallaan painamaan sita ja hieromaan ylos ja alas ja kipu sateili siita paalaelle asti!!

Mista tallainen voi tulla?

Vierailija
2/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joku nikama lukossa rintarangassa. Mulla on usein tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin pahaksi närästykseksi, oli lavanvälilihasten jumi. Lihakset kiertää rintakehälle. Ei vaarallista, tosi epämiellyttävää kyllä!

Vierailija
4/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, kuin amppari olisi pistänyt lapaluiden väliin, on itse asiassa aika vaikea määritellä, onko se kipu selän vai rinnan puolella, mutta sattuu joka tapauksessa inhottavan paljon. muutamassa päivässä yleensä antaa periksi.

Vierailija
5/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, kuin amppari olisi pistänyt lapaluiden väliin, on itse asiassa aika vaikea määritellä, onko se kipu selän vai rinnan puolella, mutta sattuu joka tapauksessa inhottavan paljon. muutamassa päivässä yleensä antaa periksi.

Vierailija
6/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuntua selässä. Jos kipukohtauksia tulee toiste, mieti oletko syönyt jotain sopimatonta, esim. hyvin rasvaista ruokaa. Mun nyt jo poistettuja sappikiviäni hoidettiin aluksi selkäkramppeina.

Vierailija
7/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin tila pahenee.