Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei

Vierailija
20.02.2009 |

Itse en päässyt imettämään lastani sen synnyttyä, sillä hän oli kolme viikkoa teholla. Sitten kun sai ruveta harjoittelemaan imettämistä, lapseni ei ollut yhtään kiinnostunut näkemään moista vaivaa ruokansa eteen, olihan hän saanut ruokansa tähän mennessä suoraan vatsaan nenämaha letkun kautta. Vaikka olin lypsänyt maitoa kokoajan synnytyksen jälkeen ja jatkoin sitä edelleen, oman maitoni tulo heikkeni kyvin nopeasti ja lopulta lapseni ollessa kolmenkuukauden ikäinen loppui maidon tulo kokonaan.

Muistan edelleenkin ne katseet joka kerta kaupassa kn ostit korviketta. Ystävät , kaverit, sukulaiset, ja lähes tulkoon kaikki ihmiset jotka urkkivat kokoajan kuinka paljon imetät, kuinka usein, ihmettelivät että eikö sinulta tule maitoa jne... Samoin kyseltiin kokoajan kuinka usein lypsät, paljonko tulee.... Ihmiset saivat minulle sellaisen olon että minun tulisi lypsää kokoajan, koska vain oman äidin maito on lapselle hyväksi.

Jotkut suorastaan pelottelivat kuinka huono lapsestani tulee, että se tulee sairastelemaan kokoajan jne...

Hyvin ollaan pärjätty, lapsi on kasvanut normaalisti Eikä ole sairastellut yhtään

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata välittää. Ja mua kans ärsyttää nuo kysymykset mitä se kenellekkään kuuluu imetätkö vai et ja kuinka usein.

Minä pystyin ekaa imettämään 4kk mutta toisen kohdalla jouduin lopettamaan kuukauden jälkeen maitoa olis tullut vaikka muille jakaa mutta lapsi ei voinut hyvin ja tätä kans kommentoitiin tyyliin äidinmaitohan on lapselle parasta.. joo niin usein on mutta ei meidän tapauksessa!

Anna hyvällä omalla tunnolla pullosta ruokaa ja jätä tuollaiset idioottimaiset kommentit kuulematta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi