Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supisteleeko 3.raskaus loppuaikana reippaasti enmmän kuin ensimmäiset ?

Vierailija
19.02.2009 |

Olen viikkolla 38 ja supisteluja on jatkunut nyt jo yli viikon verran, välillä säännöllisinäkin.

Ensimmäiset lapset menivät yliajalle, eivätkä supistelleet vielä ollenkaan tässä vaiheessa.

Onko 3. raskaus aina tällainen, vai pitäisikö jo pakata synnärikassi...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä useammin supisteli, varsinkin iltaisin, mutta tositoimiin päästiin vasta la:n jälkeen, kuten joka kerta.

Sairaalaan jouduin kun verta alkoi vuotaa vähän. Minulla synnytykset alkoivat aina verenvuodolla eivätkä aina uskaltaneet päästää kotiin. Kolmannen kohdalla laite näytti supistuksia vaikka itse en niitä vielä tuntenut. Muutaman tunnin kuluttua aloin jo itse tuntea supistuksia ja se olikin jo synnytyksen alkua.

Vierailija
2/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kyllä luottaa siihen että kun se oikea aika lähteä tulee niin kyllä sä sen huomaat..=) jälkisupistukset on voimakkaampia mitä enemmän on lapsia... Voi sitä tuskaa joka kerta kun imetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin kahdessa ekassa. Loppuaika tuntui olevan yhtä supistusta:) Synnytys meni sitten kun alkoi nopeasti ja uskon että nämä supistelut autto asiaa. Itse olin niin tottunut jatkuvaan supisteluun (jotka siis myös olivat tuntuviakin) etten meinannut tajuta yöllä että nyt synnytys oikeasti alkaa. Auki olin jo 8cm kun mentiin sairaalaan. Eiköhän se kipu ja säännöllisyys ole hyvä merkki alkaa tehdä lähtöä. Kun oikeasti tuntuu että nyt ei enää kestä/halua olla vain kotona. Tsemppiä sulle!

Vierailija
4/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supisteluista huolimatta.

ap

enemmän kuin kahdessa ekassa. Loppuaika tuntui olevan yhtä supistusta:) Synnytys meni sitten kun alkoi nopeasti ja uskon että nämä supistelut autto asiaa. Itse olin niin tottunut jatkuvaan supisteluun (jotka siis myös olivat tuntuviakin) etten meinannut tajuta yöllä että nyt synnytys oikeasti alkaa. Auki olin jo 8cm kun mentiin sairaalaan. Eiköhän se kipu ja säännöllisyys ole hyvä merkki alkaa tehdä lähtöä. Kun oikeasti tuntuu että nyt ei enää kestä/halua olla vain kotona. Tsemppiä sulle!

Vierailija
5/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä neljä päivää yli lasketun päivän mentiin. Itellä oli olo monta viikkoa ettei varmaan mene yli,mutta niin vain meni. kaikissa raskauksissa supistellut paljon ,vain toka syntyi 38+1. Eka meni myös viikon yli. Nyt kolmannessa tuntui oikeasti ettei kroppa kestä enää kantaa mutta ilmeisesti oon sitkeää tekoa:))

Vierailija
6/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin synnytys oikeasti käynnissä.

Eka meni lasketulle ajalle, toka kolme päivää yli ja kolmas 10 pv yli.

Ja tosiaan, ekat kipeät supistukset tulleet kaikissa vasta kun on tositoimet olleet kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme