Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaapa tyhmälle...
Kommentit (4)
...mutta aivan samalta kuulostaa kuin minun esikoiseni odotus ja nyt tämä kakkosen :) Olen rv 14+6 ja tuo vaihe on juuri jäämässä taakse, pikkuhiljaa.
Ihan terveen lapsosen sain ensimmäisestä raskaudesta eikä missään vaiheessa ollut mitään "hätää". Kivut olivat rasittavia ja pahoinvointi todella voimakasta. Kai meillä joillakin keho vain reagoi noin raskauteen :)
Tosin itse jo joutunut vaihtamaan äitiyshousut päälle, sillä erolla. Paino kyllä pudonnut. Ei aivan noin paljoa, vähän reilu kilo kuukaudessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja mahan ei tarvitse vielä kasvaa. Monet laihtuvat pahoinvoinnin vuoksi. Jos oma olo huolestuttaa liiaksi, aina kannattaa soittaa neuvolaan.
Alue: Aihe vapaa
Eli mulla menossa rv 13+3 ja tullu kamalat vatsakivut. Ihan ku koko mahaa välillä kiristäis ja välillä taas vihloo perkuleesti alavatsaa, mitään verisiä vuotoja ei oo tullut.
Teen vuorotyötä ja pitkiä päiviä, niin aina seuraavat pari vapaata menee oksennellessa ja huonovointisena, tää ei oo enää kivaa :( Painokin on tippunu kuukaudessa 2 kiloa, eikä minkäänlaista vatsan turvotusta tai sellasia tuntemuksia ole että sielä joku olis.. Viikko sitten np ultrassa kuitenkin kaikki hyvin.
Onko tää ihan normaalia?