Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Dorjanin Novell Sport yhdistelmävaunuista kokemusta????

Vierailija
18.02.2009 |

Käytiin tänään kattoon ja tuntuivat todella laadukkailta, keveiltä ja hyvältä paketilta. Merkkinä vähän outo, mutta ei kai voi olla huono, kun hintakin aika kallis.

Nyt kaipailen kokemuksia näistä vaunuista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli meillä, minä ainakin olin ihan tyytyväinen. Ainoa miinus oli heittoasian puute.Ostimme vieläpä käytettyinä, silti ne toimivat monta vuotta.

Vierailija
2/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä onnettomuuksia. Parempi on se vaihtoehto, että koppa on helposti käännettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kestävät ja tukevat. Iso tavarakori plussaa. Hyönteisverkko hyvä, ei tarvinut mitään ihme rättejä viritellä. Miinusta isosta koosta. Mielestäni raskaat ja hieman kömpelöt ratikassa tms. Ei mene kasattuna pieneen tilaan. Pitää irrottaa renkaat, että saa keskikokoisen henkilöauton takakonttiin.

Vierailija
4/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevat, tilavat ja luotettavat vaunut. Täällä "maalla" aivan ihanteelliset, eivät jää jumiin ekaan kinoskasaan.

Vierailija
5/7 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa on hyvä käydä lenkillä, ovat tukevat ja kestävät. Ainoa miinus on tosiaan isohko koko, mutta autossa meillä on matkarattaat, joita käytetään reissussa, kauppakeskuksissa yms. joten emme joudu kasailemaan Dorjaneita! Suosittelen!

Vierailija
6/7 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun vertailin niitä kaupassa, niin pituus ja leveys aika sama kuin muissakin, ainoastaan koppaosa näyttää "muhkeammalta" ja ehkä siksi näyttää isommilta. Painokin on kevyempi kuin esim. monessa Briossa.

Vierailija
7/7 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmiset etsivät pieniä yhdistelmiä, eli jotka menevät pieneen tilaan niin kasattuna kuin muutenkin. Ainakin jotkut Emmaljungan vaunut on pikkuruisempia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme