Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä trio kaunein, mukana myös viimeiset nimet?

18.02.2009 |

Tällaisia yhdistelmiä ollaan nyt mietitty tuleville pienokaisille. Luultavasti, kolmannet nimet tulee olemaan ne, jotka ollaan kolmikoihin laitettu, mutta keskimmäiset nimet saattaa muuttua, jos löytyy esim. tytön luonnetta paremmin kuvaava nimi. Näitä kun ei voi tietää etukäteen, joten täysin valmiiks päätettyjä eivät ole. Kommentteja kuitenkin kaivattais, et mikä kolmikko kaunein tai yhteensopivin.

Lumina Iiris Aurelia

Helmiina Sara Tuulia

Adalmiina Rosa Linnea

Lumina Kielo Aurelia

Helmiina Lilja Serafia

Adalmiina Rosa Karelia

Lumina Tuuli Aurelia

Helmiina Sade/Säde Karelia

Adalmiina Pilvi Rosalia

Lumina Iiris Amanda

Helmiina Sara Matilda

Adalmiina Rosa Elliida

Tässä viimeisessä kolmikossa siis olisi alkuun etunimiksi miettimämme viimeisinä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kaksi olivat parhaat. Alempi vaihtoehto olisi ykkössijalla ja ylempi kakkossijalla... Sen verran muuttaisin, että jättäisin Adalmiinalta "välinimen" pois. Syytä tuohon en tiedä, mutta tuntuu vain niin paremmalta.

2. Lumina Iiris Aurelia

Helmiina Sara Tuulia

Adalmiina Rosa Linnea

1. Lumina Iiris Amanda

Helmiina Sara Matilda

Adalmiina Rosa Elliida

Vierailija
2/6 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumina Iiris Aurelia

Helmiina Sara Tuulia

Adalmiina Rosa Linnea

Tosin vaihtaisin Iiriksen Lilaan: Lumina Lila Aurelia olisi ihana...

ja jatkojalostaen jos vielä Saran vaihtaisi Siniin olisi jokaisella oma merkkivärinsä, jota voisi vaatetuksissa ym. hyödyntää, muistaa mikä kuuluu kenellekkin ;-)

Kolmansista nimista minusta näteimmät olisivat Aurelia, Karelia ja Serafia, mutta ei tainnut olla missään vaihtoehdossa nuo kaikki kolme. Minusta sopisivat vaan niin hienosti yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa yhdessä vaihtoehdossa, mutta siinä toisten nimien osalta ei oikein täysin ollut makuuni, siksi jäi huomiotta.

Vierailija
4/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminaa ja Serafiaa on harkittu omillekin tytöille, Tuuli on meillä jo käytössä ja suurin osa noista muistakin nimistä on sellaisia, että voisin omalle lapselle kuvitella. Ainoastaan Karelia on sellainen, josta en pidä. Joten erittäin erinomainen nimimaku sinulla on :D

Noista vaihtoehdoista viimeinen kolmikko on minusta paras. Se on yhteensointuvin ja selkein. Mutta jos itse saisin päättää, niin kolmansista nimistä Aurelia, Serafia ja Rosalia -kolmikko olisi minusta ehdottomasti kaunein. Ja Aurelian tilalle laittaisin vielä Amelian. Keskimmäisiksi nimiksi laittaisin Iiriksen, Saran ja Liljan. Arvaan, että ajattelet, ettei Rosalian kanssa voi laittaa kukkanimeä, koska sitten olisi kukkaa kummassakin nimessä, mutta mun mielestä se ei haittaa, koska Rosalia on kuitenkin eri nimi kuin Rosa, mikä sekään ei ole edes sama kuin Ruusu. Nimiä pohdiskellessä käy vaan niin, että niitä jotenkin yli-miettii ja asiat, jotka oikeasti on tosi pieniä saa vähän liian suuren merkityksen. Esim. mä hylkäsin kolmannen lapsen kohdalla tuon Lumina-nimen, koska kun sen taivuttaa, niin tulee Luminalle. Ei tuollaista oikeesti ees moni huomaa, eikä sillä oikeesti ees oo suurta merkitystä, mutta mulle oli niin paljon, että piti kaunis nimi sen takia hylätä :D

Vierailija
5/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Iitu-

Tosin vaihtaisin Iiriksen Lilaan: Lumina Lila Aurelia olisi ihana...

ja jatkojalostaen jos vielä Saran vaihtaisi Siniin olisi jokaisella oma merkkivärinsä, jota voisi vaatetuksissa ym. hyödyntää, muistaa mikä kuuluu kenellekkin ;-)

Tämä ois ajatuksena kyllä kiva, mutta Lila ja Sini ei niminä ihan niin paljon miellytä

xix

Jos itse saisin päättää, niin kolmansista nimistä Aurelia, Serafia ja Rosalia -kolmikko olisi minusta ehdottomasti kaunein. Ja Aurelian tilalle laittaisin vielä Amelian.

Amelia on kyllä kaunis, mutta mies ei pidä siitä yhtä paljon kun Aurelia nimestä eikä halua sitä

Keskimmäisiksi nimiksi laittaisin Iiriksen, Saran ja Liljan. Arvaan, että ajattelet, ettei Rosalian kanssa voi laittaa kukkanimeä, koska sitten olisi kukkaa kummassakin nimessä, mutta mun mielestä se ei haittaa, koska Rosalia on kuitenkin eri nimi kuin Rosa, mikä sekään ei ole edes sama kuin Ruusu.

Iiris, Sara ja Lilja olis kyllä kanssa keskiniminä kauniit, kiitos ehdotuksesta :-)

Nimiä pohdiskellessä käy vaan niin, että niitä jotenkin yli-miettii ja asiat, jotka oikeasti on tosi pieniä saa vähän liian suuren merkityksen.

Tämä on aivan totta, että ainakin välillä kun nimiä miettii niin ylimiettii asioita. Ihan sama ajatus minulla tuli Tuosta Lumina nimestä siis sen taivutuksesta, mut mies sai puhuttua ns. järkeä päähän, että ei sitä monikaan varmasti huomaa ja Lumina nimi kuitenkin tosi mieleinen meille molemmille.

Vierailija
6/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista vaihtoehdoista

Lumina Tuuli Aurelia

Helmiina Lilja Serafia

Adalmiina Pilvi Rosalia

Pidän monista luontonimistä, mutta Iiris ei kuulu niihin. Kielokin on vähän siinä ja siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi