Luulin, että näin ei enää kävisi!
Minulla on paha yskä ja yskiessä lirahti alkkareihin. Synnytyksestäni on jo 9 kk ja luulin ettei enää lirisisi:(
Kommentit (8)
Toisilla jo hyvinkin nuorella iällä :D
Onneksi olen lapseton piukka 40 v.
eikä ikinä ole lirahtanut, tai no joskus lapsena, mutta ei kyllä synnytykset ole vaikuttaneet. Miksi te ette jumppaa lantionpohjanlihaksia?
Tää on ihan selkeesti Porvoo. Kaikkihan sen tietävät, että aavee-mammoilla on äärimmäisen tiukat pimpat ja tiukkenevat vaan sitä mukaa mitä useampia synnytyksiä tulee.
vanha kuivakka akka siis ;)
Kyllä rupee lirahteleen jos satut joskus saamaan värkkiis muutakin kun omat sormes!! Ei kai se omista sormista veny!
Kyllä rupee lirahteleen jos satut joskus saamaan värkkiis muutakin kun omat sormes!! Ei kai se omista sormista veny!
Keskenkasvuisia täällä riittää...
Kuvittelin että ihan ok kunnossa paikat olisi, sekä mies että minä ollaan oltu varsin tyytyväisiä. Viime kesänä sitten erehdyin tuttujen trampoliinille hyppimään ja järkytys oli suuri kun lirahteli joka siunaaman hypyllä! Vaikkei ollut edes hätä!!! Eli tämä talvi on kulunut extrajumpatessa, saa nähdä miten matolla pomppiminen meikältä sujuu ensi kesänä!
Yskäisenä on hyvä käydä usein vessassa ja käyttää pikkuhousunsuojaa..
Tervetuloa aikuusuuteen!