Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomarahasta... auttakee tyhmää :)

Vierailija
18.02.2009 |

Siispä.. vanha juttu jo mutta:

Sain viime elokuussa lomakorvauksen kesälomastani, olin tuolloin äitiyslomalla, enkä siis kesälomaani pitänyt. Lomarahaa en saanut. Pomo sanoi että se kun on se vanha "lomaltapaluuraha"... Mutta eikö se olisi pitänyt silti maksaa mulle?

Olen kotona edelleen, tosin hoitovapaalla. Jos menisin nyt töihin, saisinko sen rahan? Saanko sitä enää ikinä? Meillä on käytössä yksityisen sosiaalipalvelualan tes, enkä osaa sitä oikein tulkita.

Joo, eipä tää viesti ny ollu mitenkä selvä. Toivottavasti joku osaa auttaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pitänyt lomaa, otin lomakorvauksen

Vierailija
2/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loma-ajalta saa normaalin loma-ajan palkan joka määräytyy näin jaa kuukausiplakkasi 25 ja kerro se lomapäivillä, etuisuuuksia ei lasketa. Loma-raha on taas(ennen sanottiin lomalta paluu rahana) on taas 50% vuosilomapalkastasi, piditkö lomarahasi vapaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, en pitänyt mitään lomia ja vapaita koska olin äitiyslomalla.

Olen superilainen, tarviipi ottaa sinne yhteyttä.

Vierailija
4/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oothan ilmoittanut ton KELAlle, koska et ole oikeutettu mihinkään tukiin tuona aikana? Ne nimittäin perii sen AIVAN varmasti takaisin, kun ensi vuoden verotus vahvistetaan ja saavat asiasta tiedon... mutta se on toinen juttu. Omassa firmassa lomaraha on maksettu samaan aikaan loma-ajan palkan kanssa, mutta tiedän myös firmoja, joissa se on sitten maksettu ensimmäisen "kunnon" palkanmaksun yhteydessä kun on palanut töihin perhevapaalta. Eli oletan, että liittyy TESsiin, ota yhteyttä liittoon, niin osaavat sanoa, milloin sulle se maksetaan. Lomaraha on lakisääteinen oikeus, eli jossain vaiheessa se tulee jokatapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme