Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö viedä lapsi jo hoitoon/eskariin?

Vierailija
18.02.2009 |

Lapseni on ollut kuumeessa ma ja ti. Sain itse lapsen hoitoon sairaslomaa kolme päivää eli ti, ke ja to. Eilen oli vain pientä lämpöä, tänään ei vielä ollenkaan. Huominen on siis vielä kirjoitettu lomaa. Onko oikein olla kotona vielä huominenkin? Vai pitäisikö mennä jo töihin, jos tänään ei kuumetta? Lapsellekin tekisi jo hyvää päästä ulos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapset kotona vielä huomisen ja nauti vapaapäivästä lapsen kanssa, käykää pulkkamäessä yhdessä ja ottakaa vaikka eväät mukaan =)

Vierailija
2/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään ei lämpöä, niin käykää vaikka pikku kävelyllä ja jos huomenna sama tilanne niin ulkoilkaa silloin enemmän. Ei toipuessa tarvitse neljän seinän sisällä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vain väkisinkin vähän huono omatunto, jos on kotona vaikka lapsi ei enää kuumeessa. Tiedän kyllä, että on oikeus olla, eikä tarvisi kärsiä huonosta omastatunnosta, mutta näin se vain menee, kun tulee ajateltua niitä työkavereitakin. Taidammekin mennä huomenna nauttimaan pakkasesta. Itse huomasin, että kylmä pakkasilma tyhjentää ja avaa hyvin nenää. ap

Vierailija
4/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se huono omatunto lapsesta..

Sulla on lomaa sairaan lapsen hoitoa varten vielä huominen, tietysti käytät sen. Työt ei karkaa!

tulee vain väkisinkin vähän huono omatunto, jos on kotona vaikka lapsi ei enää kuumeessa. Tiedän kyllä, että on oikeus olla, eikä tarvisi kärsiä huonosta omastatunnosta, mutta näin se vain menee, kun tulee ajateltua niitä työkavereitakin. Taidammekin mennä huomenna nauttimaan pakkasesta. Itse huomasin, että kylmä pakkasilma tyhjentää ja avaa hyvin nenää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi