Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkasraja koulumatkalle?

Vierailija
18.02.2009 |

Mikä teidän mielestänne on liian kova pakkanen pienelle (1-2-luokkalaiselle) koululaiselle? Meillä on noin kahden kilometrin koulumatka, autoa ei tällä hetkellä ole, eli en voi viedäkään mutta kyllä sydäntä särki kun laitoin paksusti puetun tytön 26 asteen pakkaseen kulkemaan..

Mutta paljonko teidän mielestänne on niin paljon että voi jäädä pakkasen takia kotiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun vaan! Pukeutumiskysymyshän se on. Itse olen ollut koulun laskettelureissulla -30 asteen pakkasessa.

Eri asia on tietysti sitten, jos tytöllä on jokin sairaus, johon pakkanen vaikuttaa. Esim. astmaatikkoa en laittaisi ulos, jos kova pakkanen vaikuttaa hengitykseen.

Vierailija
2/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis milloin sallittua jäädä kotiin, tai sitten meillä käytössä puhelinnumero lista

jossa numeroita pakkas tms. apua varten eli voi soittaa luokkakaverin äidille et saako kyytiä koululle jne. Mene ainakin itse mukaan kouluun........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joutuu odottamaan bussia tai taksia kauan niin siinä voisi olla joku pakkasraja. Kävellessä pysyy liikkeessä kuitenkin koko ajan ja ei kylmety.

Vierailija
4/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joutuu odottamaan bussia tai taksia kauan niin siinä voisi olla joku pakkasraja. Kävellessä pysyy liikkeessä kuitenkin koko ajan ja ei kylmety.

Vierailija
5/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matka on pelkkää kävelyä...

Vierailija
7/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla perusteella Ivalolaiset lapset voisivat useina talvena olla pois koulusta kuukausikaupalla... Minä ainakin lapsena laskettelin 31 asteen pakkasella :) Joten ei kai kouluun kävelemistä estä 26 astetta... ?? Tarpeeksi vaatetta vaan päälle. Eri asia on sitten jos sairastaa jotain keuhkosairautta tms. Tai Ollut vasta sairaana.

Vierailija
9/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylikin pakkasessa 2,5 km, ei silloin mitään pakkasrajoja ollu. Helvettiä se kyllä oli...

Onko oikeesti jossain joku pakkasraja?

Vierailija
10/10 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen kännykästä ja mulle tuli vaan näytölle, että yhteys katkennut ja suljinkin sit internetin, mut jostain syystä olikin vastaus tullut monta kertaa!

-numerot 8-10