Silmien meikkausapua!
Harjoittelen juhlameikkiä. Lumenen sivuilta opettelin. Käytän tummaa luomiväriä, ihan tummanharmaata ja asteen vaaleampaa.
Ikinä en ole tummaa meikkiä ennen tehnyt.
Ohjeen mukaan tummaa levitetään kulmaluulle liikkuvan luomen lisäksi, vaalealla häivyttäen. Nyt ongelmani on, että vdänkö ihan kulmakarvaan asti?
Ja sivusta kuinka pitkälle?
En ole koskaan laittanut luomiväriä alaluomelle ja nyt pelkään, että näytän turpaa saaneelle. Sekin on vaikeaa, kuinka paksulti siihen alas?
Olen siis sutinut värit naamaani, mutta en osaa oikein itse arvostella itseäni, kun näyttää kummalta ja vieraalta...
Kommentit (9)
kulmakarvoihin saakka. Terv. nr 2 (itse laitan aina vaaleaa koko luomelle, jonka jälkeen teen juuri mainitsemasi kaltaisen tumman meikin koko liikkuvalle luomelle.)
siis tumaa laitat juuri ja juuri avoinna olevan silmän näkymän yläpuolelle, mutta vaaleata kulmakarvaan asti.
Onko siis vaaleata puolen silmän kohdalla? Vai laitatko sitä vaaleeta sinne oikealle puolelle tumman päällekin?
Kun Lumenen sivulta sain käsityksen, että vaaleaa käytetään vainkeskeltä silmänurkkaan ja sitä tummaa keskeltä ulkonurkkaan.
Kiva, kun jaksat auttaa :) -ap
Tässä linkkiä toisenlaisesta meikkaustyylistä,smokey eys.
Laitat sitä tummempaa ulkonurkkaan luomivakoon saakka,häivytät sitä kevyesti ylöspäin kulmaluulle,sitten voit lisätä sitä samaa vaaleampaa silmän sisänurkkaan.
Kulmakarvojen alapuolelle voit lisätä vaikka valkoista hohde luomiväriä/voidetta yms.
t.kosmari
tässä vielä nivean ohjeita http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/index.shtml/maksuttomat/helmivinkit/…
Kaitpa tää tästä näillä ohjeilla.
Pahin pelkoni tosin on, että itse luulen olevani hienosti meikattu ja totuus on ihan muuta... -ap
AP,voit ottaa itsestäsi valokuvia ja katsoa miltä se meikki näyttää!!Ota mieluiten ilman salamaa koska salama "jyrkentää" piirteet!
-se kosmari
Ei kun laitat sitä tummaa luomivaosta vähän ylöspäin kulmaluun päälle ja siitä häivyttäen..Ei missään nimessä kulmakarvoihin saakka vaan niin että kun silmäsi ovat auki, tumma väri näkyy muttei missään nimessä liian ylös asti :). Sivulta taas suurinpiirtein ihan siihen silmäkulmaan saakka, ei pidemmälle...ja taas häivytät, ettei tule pandan näköinen.
Alaluomelle aivan ohuesti ripsien tyveen (taas, panda-efekti...) kuten rajaus.