Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua sitten vituttaa!

Vierailija
08.12.2008 |

Mies on ollut tosi paljon pois kotoa, tekee paljon töitä ja on usein omilla menoillaan (nytkin lauantaina jossain juhlimassa kun mä kotona lapsen kanssa). Nyt on taas töissä ja pääsee klo 22. Meillä on ollut aika paljon riitaa ja tänään aamulla saatiin aika hyvin sovittua ja oli pitkästä aikaa mukavaa. Tein äsken pitsaa ja oikeasti odotin äijää kotiin.

No eiköhän se laita tekstiviestin että "xxxxx pyysi korttia pelaamaan pariks tunniks, sopiiko että menen?" Vastasin vaan että "ei sitä multa tartte kysellä" johon vastasi että "tartteehan mun suakin ajatella jos vaikka olit suunnitellut jotain"...Just.

Mua sitten vituttaa toi ns. lupien kysely (voinko mennä), kun on jo mielessään päättänyt että haluu mennä. Jos oikeasti mua ajattelis niin ei kertois koko jutusta mitään ja tulis vaan töistä kotiin.

Ja vielä, en ole mikään pirttihirmu, mies menee miten haluaa mutta meillä tosissaan on todella vähän yhteistä aikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin mies saa mennä ja milloin hänen pitää olla edes kertomatta, että joku pyysi ulos?

Mun järjen mukaan toimi ihan oikein: kysyi, sopiiko sinulle. Sinä oisit voinut sanoa, että tein just pitsaa, oisi kiva jos tulisit kotiin.

Missä mättää?

Vierailija
2/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö, mikä taito miehiltä puuttuu? Se on rivienvälistälukutaito. Mies kun jotain kysyy - ja plussaa siitä, että miehesi kysyy - niin hän ei osaa tulkita, vaan ainoastaan uskoo sen, mitä vastaat.

Miehelle pitää puhua suoraan.

Tällä tekniikallasi et saa itsellesi kuin pahan mielen. Kymmenen vuoden kuluttua istutte parisuhdeneuvonnassa ja valitat, kun mies aina meni kuten lystäsi. MIehesi katsoo sinua hämmästyneenä "et ikinä sanonut!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sanonut, että ei sovi että menet kaverille, niin olisi mennyt kuitenkin. Sitäpaitsi en mä edes haluais pakottaa miestä tulemaan kotiin jos kuitenkin haluaa oikeasti olla jossain muualla, get it? Ap

Vierailija
4/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukko tekee pitkiä päiviä, treenaa siinä välissä aina kun kerkee eli joka päivä ja useimmiten 2 kertaa päivässä. Eli se ei ole koskaan kotona.Minä istun kotona ja hoidan 3 lasta. Siinä se mun elämä onkin ja se kyllä näkyy.Tästä riidellään usein mutta aina homma jatkuu samalla tavalla.

Vierailija
5/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpottanut kovasti, kun on alkanut oikeasti sanoa mitä ajattelee, eikä odota miehen sitä jotenkin tajuavan. Kurja, jos ei itse tajunnut ottaa sinua huomioon, mutta ehkä ensikerralla tajuaa, jos nyt sanot suoraan.